Thursday, February 18, 2010

Mentor? Af? American Idol? Bintang RTM?





Aku syak orang yang tido di kaki lima ni adalah peserta rancangan realiti yang terkeluar dan sedang menanti untuk masuk balik ke dalam rancangan tu. Tapi rancangan realiti yang mana satu aku tak pasti. Lengkap tu siap dengan sofa. Cayalah bro.

24 comments:

  1. Mula-mula tadi ingatkan pemandangan bilik siapa....




    Haih...ada juga orang macam ni....

    ReplyDelete
  2. mak... tak perasan..

    serius boleh jadik gak yer..

    hebat la malaysia..

    err kat mesia kan nih kak?

    ReplyDelete
  3. ko tak nak masuk bertanding jugak ke? Aku tahu ko dah selalu praktis kat kotak merah tu hehehe

    ReplyDelete
  4. errr..ni kt area mane nih...ish3...

    ReplyDelete
  5. mula2 lngatkan gambar bilik nak masuk casa impian!!!
    siap ada jam dinding tuuuu....

    ReplyDelete
  6. yg tu.. topekong terpakai ke???

    ReplyDelete
  7. bintang malam...

    jangan terkejut pulak kalau diorang tu lebih kaya daripada orang kaya.

    ReplyDelete
  8. pesertanya tak nampak pi terkucil untuk kali ke 99.Haiya....

    ReplyDelete
  9. sejak bila ko jadik wartawan nie hehehehe.. siap ambik gmbr tuh.. mesti tuan punya brg2 tuh bangga ko buat entri pasal bilik tepi kaki lima kedai tuh..

    ReplyDelete
  10. Huhhhhhhh, tilam kebagai.......

    Huhhhhhhh, aku ni dah la b`badan dua.....asal tgk tilam je nak tido!
    Asal nak tido je, aku tgk tilam!!!

    :)

    ReplyDelete
  11. haha tah yah sewa. siaplah satu hari nanti kena hangkut dengan lori..

    ReplyDelete
  12. kehkehkehhh...tempat semayang pun ada tu.

    ReplyDelete
  13. itu dlm rancangan realiti bukan fantasi

    ReplyDelete
  14. salam ziarah... laaa ingatkan bilik sapa tadi

    ReplyDelete
  15. Oooo ko kutuk dorang yer...sok dorang dapat af masuk pastu terus juara cam mawi ko gak yg jadi org pertama tubuh fan club!

    ReplyDelete
  16. sila jgn cakap yang yu join sekali ye yang...?

    :p

    ReplyDelete
  17. guard kut. tuan dia balik china beraya kut.

    ReplyDelete
  18. juliet

    klu camtu kesudahannya... tak mo lar.. err..agak2 umur muda belia cam kita ni lulus tak pemilihan..

    ReplyDelete
  19. Uwaaa...... selesa betul !

    Juliet tak interview dia ke ??

    ReplyDelete
  20. ko ntah ye ke tak ler tu..mana tau dah dia mmg menyewa kat situ ke..agak jelah hehe..

    itu dah kira tido kaki lima paling mewah tu..

    ReplyDelete
  21. cklah,
    ramai di KL ni

    alis,
    malaysia, dan lebih tepat lagi di KL.

    bro,
    boleh jadi jugak :P

    yb,
    kotak merah tu sempit sangat, tak selesa.

    asleenda,
    dasatkan

    maksu,
    rakyat mesia mmg hebat

    drsinga,
    lengkap segalanya,ahahaha

    kakngah,
    nampak macam baru lagi, entah mana dia rembat,hahahha

    One,
    takkanlah org kaya nak dok tempat gitu :P

    chefari,
    kalo tak pi terkucil mungkin pi cari idea,ehehehe

    iina,
    tak nampak pulak tuan rumah ni,sibuk cari rezeki kot,hahahaha

    zyma,
    tgklah benda lain

    kakpah,
    lepas ni dia pindah kemana pulak agaknya

    jah,
    alim orgnya ni,hahahaha

    kuina,
    dunia sekarang ni penuh fantasi

    alimaz,
    bukan bilik saya :P

    tunbegia,
    bersih dan kemas teratur

    Dun,
    aku tak minat jadi fanclub artis,ehehe

    tasek,
    hahaha,sungguh sadis pertanyaan itu

    penyu,
    kot jadi guard pun jgnlah tido kat kaki lima

    izan,
    kita dok dendiam kat umah sudahlah, :P

    kaktie,
    orgnya takde

    nrina,
    kalahkan hotel 5 star

    ReplyDelete