Monday, February 8, 2010

Bahangnya aku yang rasa

Kepala sedang kacau. 2jam terperangkap dalam kesesakan di pasar borong Selayang ditengah hari yang terik. Ya,aku pegi pasar borong, kenapa? Tak percaya? Beli ikan dengan sayur? Tidak, tidak. Aku pegi kutip duit perlindungan dari tauke2 itu, aku kan Ah Long,ehehehehe.

Deretan kontena limau untuk tahun baru cina yang membuatkan aku rasa macam nak pitam sebab terpaksa berpanas dalam kereta buruk yang berhawa dingin sepoi2 bahasa itu.
Limau dimana2, kalau sesapa nak limau murah datanglah ke sini. Tapi kalau setakat nak beli sekotak saja tak payahlah,takut ada yang pengsan dalam kereta cari tempat paking tak jumpa.

16 comments:

  1. Julietchun
    akak dah beli limau beli dengan pokoknya sekali akak bawa balik bila nak makan akak petik ajer kat pokok tu....hehehhe

    ReplyDelete
  2. klu rse x cukup, meh la dtg opis aku..huhu..dh mcm kedai limau pun ye jgk..berkotak2 supplier bagi...sape nk mkn bnyk2 tu...
    sape nk, angkt tgn...hehhe..

    ReplyDelete
  3. Meh..ckLah picit kepala meh....lepas tu kitajaramdengan air panas..eh suam ya!!!!

    ReplyDelete
  4. CNY..time kita berfoya-foya makan limau.......

    ReplyDelete
  5. mak ai.. org beli limau main kotak2.. ko... main kontena.. fengsan!

    ReplyDelete
  6. kalau ada lebih tu bagilah aku sikit. Ko roger aje nanti aku datang bawak treler.

    ReplyDelete
  7. Tak dpat ler nak beli berkotak2.. takat beli 1 pek jelah hehehe.. Jgn lupa angpau utk ku ok

    ReplyDelete
  8. Salam Juliet....

    Jom kita enjoyyyyyyy!!!
    Enjoy sambil mengupas kulit limau......

    Masammmmmmmm wehhhhhhh!!!!

    ;)

    ReplyDelete
  9. julietchun,

    jgn beli berkotak2... takut nanti tak keluar suara yang merdu tu pulak... berganti suara tuttt....

    ReplyDelete
  10. hehehhee...

    musim kan... ikutkan jer la

    ReplyDelete
  11. "saya bukan ah long... saya cuma mau tolong"

    hikkkssss

    .
    .



    berapa duit yg ko dpt kutip semalam :P :P :P

    ReplyDelete
  12. limau punye pasal ni bukan jalan je jem..tapi kaunter bayaran pun jem..nak g shooping pk sejuta kali musim cina nak gaye ni...

    ReplyDelete
  13. sakurasa,
    limau yg kecik tu ye? sedap makan ngan asamboi.

    leenda,
    kaki pun aku angkat ni.

    cklah,
    betul ke petua tu? :P

    cikguoden,
    lepas berfoya2 makan limau kita berfoya2 gi klinik, batuk demam sumer ada,ehehehe

    kakngah,
    jgn pengsan nanti sapa nak jaga anak2 ko yg demam tu?

    ibusinga,
    hangit,perit, sumer ada,eheheeh.

    yb,
    sewa treler tak mahal ke? dtg ngan kereta sajalah.

    iina,
    org bujang tak buleh bagi angpau,kekekeke, selamat.

    zyma,
    makan limau masam tak kena sembelit,hahahaha.

    One,
    sampai tak nampak mangkuk tandas la

    izan,
    makan sebiji dua saja.

    zonaku,
    taknak ikut tak buleh ke? :P

    kts,
    sumer dah masuk tabung ayam,tak sempat kira,ehehehe

    nrina,
    dok umah jaga baby yer :P

    ReplyDelete
  14. bro nak dalam 1 dosen leh.. berape Ringit... ade diskaun x he..23x

    out of topic--> he...23x tue la pasal... wat penat bg nama panjang2 je kan

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete