Wednesday, October 21, 2009

Mood

"Treet,treet,treet", bunyi sms masuk pukul 12 tengah hari.

Sms dari kakak berbunyi "balik makan kat rumah tengah hari ni, akak masak spesel".

"Ok", pendek aku balas.

Dari luar rumah aku dah bau masakan yang sedap. Mau 2 pinggan aku makan ni. Masuk dalam semua dah terhidang atas meja. Kakak buat nasi ayam, sempat lagi tu dalam sibuk2 nak pegi mengajar dia masak.

"Apsal gelap benar kaler ayam goreng ni? Baru lepas berjemur tengah panas apa?".

"Akak dalam mood deepavali lagi nih".

"Errr...buleh pulak gitu".




23 comments:

  1. Errr......kan dia kata masak special!

    Waaakakakaa......

    ReplyDelete
  2. kelas makeup area KL 7/11 & 15/11 di s'remban. reg skrg.tmpat terhad!!016-2128740

    http://www.eyrarizal.com

    ReplyDelete
  3. ok ler tuh sambut raya deepavali.. kalau raya cina.. mau merah kaler ayam tuh wakakakah.. errr duit raya utk aku xde ke?

    ReplyDelete
  4. deepavali pun depavali lah...janji lunch free...selamt duit ko kan...☺

    ReplyDelete
  5. makanan pun nak satu mesia ke apa?


    kikiki~

    ReplyDelete
  6. nasi ayam deepavali namanya tu.hihi

    ReplyDelete
  7. depavali dengan dengan kaler gelap ada kena mengena ke????

    ReplyDelete
  8. makan free tuuuu...sangat sedap hehehe

    ReplyDelete
  9. Makan free.....aku nak tumpang makan gak. Huhuhuhu.
    :)

    ReplyDelete
  10. makan FREE??
    ala...cam dah terlepas la..huhuhu...

    ReplyDelete
  11. Kakak ko nak cepat jadi dia pakai api besar.

    ReplyDelete
  12. Lain kali ajaklah aku sekali. Skrg opis aku dah pindah ke Rawang jadi aku selalu lalu depan rumah ko tu hehehe

    ReplyDelete
  13. Moga hari ini mood Juliet tak segelap ayam goreng tu ;)

    Salam :)

    ReplyDelete
  14. hahahaha.. ai laik jwpn kakak ko..

    ReplyDelete
  15. aaagagagagag..

    kalo ayam tu tak itam, kompem dia tak ajak ko..

    dia balun sensorang jek!!!

    ReplyDelete
  16. ooo resipi tu nama ayam goreng deepavali lah ye?

    ReplyDelete
  17. ko makan nasi ayam lagi ke tghari ni.

    Jgn lupa update tau.

    ReplyDelete
  18. mak ai... betul2 deepavali tu.

    ReplyDelete
  19. kaktie,
    betul2 spesel

    iina,
    ko mtk duit raya depavali ke?hahahaha

    asleenda,
    terpaksalah telan

    mugiwara,
    malaysia boleh katanya,hahaha

    penyu,
    resepi baru

    cikguoden,
    ayam mesia pun itam2 gak skang ni,hahahhaha

    OneZ,
    bau2 bacang

    lilies,
    sbb free mulut kena tutup

    zyma,
    nanti ko nyesal,hahahha

    dalia,
    bila2 pun buleh mkn free :D

    YB,
    rumahku kat...takpelah :D

    BR,
    cuaca yg gelap hari ni :D

    konpius,
    sbb ko suka aku diam je lah :D

    yan,
    aku pon rasa cenggitu gak

    ita,
    begitulah katanya

    YB,
    tadi mkn dgn sup ikan merah,ermmm,sedap.

    izman,
    tak dapat disangkal lagi

    ReplyDelete
  20. ellleeeeeehh..
    kan main ko tyg gmbr ayam deepavali ni.. sbb hasil tgn kakak ko...

    ayam deepavali ko yg lg deepavali tak plak ko nak tayang eh..

    hahahaha

    ReplyDelete
  21. kts,
    memfitnah itu lebih besar dosanya dari membunuh,insaflah kamu!!!1

    ReplyDelete
  22. wah..sedap gak makan hangus gitu..hehe..

    ReplyDelete