Tuesday, October 20, 2009

Jangan! Jangan! Agrhhhh....

Ambik jeans kaler biru, cuba sarung, tak muat. Ambik jeans kaler hitam, cuba sarung, tak muat. Ambik jeans kaler putih, cuba sarung, tak muat jugak. Padahal jeans kaler putih ni masa beli dulu tak buleh pakai sebab besar.



2-3 hari lepas pakai baju kebaya pun rasa lain macam,arghhhh....penangan rumah terbuka kah? Balik keje semalam sibuk cari CD ini, harus lakukan sesuatu sebelum terlambat.





Perlu gigih berusaha ni, dapat turun 100gram sebulan pun jadilah. Tengah aku sibuk bersenam tetiba akak balik.




"Juliet, akak beli mekciken sorang satu, mehlah makan masa panas lagi ni".

"Tadi kawan akak belanja kek sebab hari ni besday dia, cuba ko rasa Juliet, sedap tak?

Aku serba salah, ditelan mati emak, diluah mati bapak, aku ambik keputusan untuk telan saja, esok2 sambung senaman,hahahahahhaha.






















































































































































15 comments:

  1. alahaiiii, "jangan ku di goda"

    ReplyDelete
  2. Kakak kau yang bersalah dalam hal ini...











    Ha..ha..ha..
    baju kau mengecil ya?

    ReplyDelete
  3. huhuhuuuuuu..... takut tengok penimbang.....

    er, apsal byk sgt ruang kosong????

    ReplyDelete
  4. salam... cayalah kau juliet sok-sok pun boleh senam tapi kalau kau tak pekena sok-sok dah takde lagi rezeki jangan ditolak...hahaha

    ReplyDelete
  5. kena pantang nok...
    pantang nampak kehkehkeh!!
    eh.. kompem ke suar2 yg ko sarung tu suar ko.. bkn suar ank buah ko???

    ReplyDelete
  6. Org kata rezeki depan mata jgn ditolak weih....sok2 blm tentu bleh makan hahahahaha.....sedapla kak tu

    ReplyDelete
  7. ya betul tu. tak esok...tahun depan pun boleh bersenam tu.

    ReplyDelete
  8. tak pe.
    bersenam tu boleh simpan buat azam tahun depan.

    ReplyDelete
  9. wakakakah.. takpe janji ada niat.. kira dapat pahala gak ler tuh.. aku kena gitu sebelum pose.. tapi lepas pose nie.. suwa yg xleh pakai tuh semua dah leh sarung.. yg dulu sedang2 skrg dah longgar giler.. adakah itu maknanya aku dah kurus.. aku harap ko jgn jeles tau juliet.. hehehe ;)

    ReplyDelete
  10. Sayang....

    Aku rasa baju ko tu dah mengecil dan kecut la.....
    Cuba ko tahan nafas....sejam dua jam ke. Kot ko muat semula....

    Aku rasa ko kene ikut program detoks la.....buang semua kekotoran degil dlm badan ko.

    Ko kene makan buah2an byk2... :)

    ReplyDelete
  11. makan dulu. sambubg diet kemudian. Tak baik menolak rezeki hehe

    ReplyDelete
  12. seluar tu mengecil sebab lama tak pakai tu. (kuang.3x)

    ReplyDelete
  13. AHAHAHA!!!!! TOLONG KAK DI... TOLONG...

    TOLONG MAKAN LELEBIH SUPAYA NNT SAYA AKAN JELITA KELAK JIKA KITA BERGAMBAR BERSAMA... HEHEHE..

    * OK OK... INI IALAH AUTA.. BUKAN FAKTA

    ReplyDelete
  14. sha cuba nak masuk blog nieh...tp ada malware la sayang...kenapa ye? takut betul...nak komen pon susah..:(
    tadi tak dpt baca posting...

    ada download apa2 yang bervirus ke?

    ReplyDelete
  15. maksu,
    tergodakah?ahhhahha

    cklah,
    mari salahkan kakak ku,ekekekee

    zonaku,
    jgn tgk

    lyn,
    sok2 belum tentu ada rezeki cengiini kan,hahahah

    kakngah,
    aku pon rasa suar anak buah aku lar,hahahaha

    lilies,
    rezeki jgn ditolak, musuh jgn dicari

    OneZ,
    tahun dpn pun tak lama lagi kan,kekeke

    mugi,
    tak payah pikir nak berazam apa thn dpn kan,hahaha

    iina,
    bagilah petua sikit

    zyma,
    aku rasa baju tu yg mengeciklah.

    kakpah,
    makan itu penting :D

    izman,
    aku rasa gitu gaklah

    alis,
    kejelitaan adalah hak milik setiap insan :D

    sha,
    2-3ari ni line sini teruk,mungkin sebab tu tak buleh masuk & komen. Time kasih sudi dtg lagi :D

    ReplyDelete