Thursday, May 14, 2009

Ketat

"Adik taknak minum milo arini,nak holik".

"Nape? Adik kan suka milo".

"Minum milo ari-ari nanti masa buang air rasa "KETAT".

"Buang air rasa "KETAT"?

"Ha..ah,sampai lenguh lutut adik mencangkung".

"Err...err...errrrr..".

Sesapa yg ada masalah buasir, korang cari daun empat muka,elok untuk buasir. Cara menggunakannya korang tanya le org yg tanam tu, aku tak boleh cakap, langgar pantang,kekekeke.

Selamat beramal.

28 comments:

  1. makan byk buah2an, sure tk ketat..
    sure rasa longgar masa buang..smpi tercecer nnti hahahha

    ReplyDelete
  2. daun 4 muka..
    bermuka-muka sungguh ek!

    ReplyDelete
  3. daun 4 muka?
    daun 5 muka tak de ker

    ReplyDelete
  4. air besar ke air kecik ni?? hehe

    ReplyDelete
  5. isteri saya mesti mimum milo satu mug besar sebelum tidur utk memperbanyakkan susu utk adam. Patutlah ketat aje hehehe

    ReplyDelete
  6. Kuih seri muka sedap ah... Ko penah makan tak??

    ("wei! apa yg aku merepek nih? Tak de kena mengena langsung la wei!!)

    ReplyDelete
  7. ahahaha.. takkan sebab minum milo.. itu namanya kena minum air kosong banyak2 sebab kandungan gula byk sangat sebab tuh nak buang air susah.. suruh anak buah ko minum air masak banyak2.. lepas tuh oklah ;)

    daun 4 muka.. sah sini mesti takde camno nk cari.. takpe.. aku xde buasir wakakakah ;)

    ReplyDelete
  8. daun terup pun boleh jugak kut. goreng bagi garing.

    ReplyDelete
  9. cklah nak cari di mana puncanya dia meletakkan perkataan KETAT tu ...di situ.



    isk..isk...isk...menantu cklah ni...


    Beranak lagi ketat nak ouiiiii....

    ReplyDelete
  10. title ko mengundang kontroversi lagik beb hahaha

    ReplyDelete
  11. ok per ketat...

    wakakkaaka...

    ReplyDelete
  12. aku dgr ERA hari tuh ada gak pasal anak dia nak buang air ketat.. err... ko ke yg tepon? ehh.. lelaki arr... :P

    ReplyDelete
  13. ah~
    itu bermaksud masih teruna~
    eh? lelaki kan?
    kalau lelaki, betul lah masih teruna...
    kalau perempuan, sah. buasir!
    hihihihi~

    ReplyDelete
  14. daun empat muka? Puas akak imajin camana ropa dia. Ishh.. tak sampai ke pengetahuan aku.

    ReplyDelete
  15. aku takbleh minum milo pepagi, wajib la membuang.. dari kecik mmg camtuh.. minum air o-o jer..

    atau milo kosong, takde gula takde susu.


    amboi kak, tajuk ko, ngeri aku.

    eh, aku ada captured 2 lagi pic beg yg >< sama ngan corak bunga ala english tuh, nnt aku buat n3 (tak habes lagi kesahnya, ahahaha!)

    ReplyDelete
  16. payah ooo nk cari daun 4 muka tu....lantak je betik ke...pisang setandan ke...

    ReplyDelete
  17. "minum milo anda jadi SIHAT dan KUAT"
    teringat iklan dolu dolu..

    aku suka makan roti dgn serbuk milo... ada apa2 effect tak??
    hikkkss

    ReplyDelete
  18. jaja,
    tang mana lainnya?

    kakngah,
    nti aku wat n3,kekeke

    ita,
    bab tercecer tu aku kurang ske,kakakka

    ita lagi,
    dah namanya lagu tu.

    shimi,
    5 muka belum jumpa lagi.

    penyu,
    dua2 kot,kakakka

    Yb,
    garu kepala tak phm

    cikguoden,
    ada 2 nama ke? taktau plak.

    yan,
    kuih seri muka mmg sdp, apa yg ko konpius sgt wehhh? kkekekkekeke

    iina,
    lega bila tau ko takde buasir,kakakkaka.

    OneZ,
    org kalah judi je mkn daun terup,hehehe

    ckLah,
    caesarian senang skit kot,kekkeke

    lilies,
    aku tak terpikir pun,hehehe

    jah,
    perketatkan serangan ke?kakakka

    konpius,
    bapak dia kot,hehehe,aku tak dgr ERA.

    mugi,
    konpem teruna lagik.

    kakpah,
    nanti saya tunjuk gambanya

    alis,
    tak sabar nih tunggu n3 ko,kasik gempak skit.

    DUN,
    mkn pisang setandan dpt penyakit lain pulokkk,kekekke

    kts,
    efeknya ko sentiasa ketat..perut ler,kakkakaka.

    ReplyDelete
  19. kuina,
    nak terangkan payah gak.

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah aku tkde masalah tu, tapi daun tu aku tak pernah dengar la... ko tipu ke?/

    ReplyDelete
  21. izman,kat umah aku ade daun tu, ayah amik kat gohtong.

    maksu,
    ketat, bkn putat,kekkeke

    ReplyDelete
  22. bahagian tu tak bulih buka sampai 10cm. tu la ketat kot. ha ha.

    ReplyDelete
  23. salam...
    ketat..?? sembelitlah tuuu... tunjuklah sikit daun empat muka tu macam mane, akak nak tahu gak macam mane rupanya.

    ReplyDelete