Wednesday, May 13, 2009

Kalau Dah Jodoh

Ni langsir yg adik beli kat Singapura untuk mak, hadiah hari ibu kononnya.
Ni pulak beg yg kakak bagi untuk mak juga sebagai hadiah hari ibu. Dan kami semua terperanjat sebab sama pulak bunga langsir ngan beg ni, macam dah berpakat.
Aku belum bagi lagi hadiah untuk mak, apakata aku beli kain yg bunga sama macam langsir dan beg tu bagi mak, harus gempak satu taman perumahan tengok mak aku bergaya bersama langsir dan beg tu,kakakakaka. Adehhh,dehhh, ok gak idea tu. Korang rasa kalo aku buat camtu adakah aku akan dihalau keluar dari rumah?kakakakaka.

27 comments:

  1. hahahahaha... mcm mana bulih sama nih...?

    ReplyDelete
  2. kalau ko dihalau ko nak pegi mana juliet?

    ReplyDelete
  3. Aku tak picaya...aku tak picaya...mcmana ada benda sama cenginih?? Confuse untuk yg keberapa kalik aku...

    ReplyDelete
  4. hehehehe.....aku terkedu disini....sama lak yek

    ReplyDelete
  5. satu kebetulan...
    akak pun ada sarung kusyen yang bunga nya sama dgn bunga itewww..
    sungguh fofular nampaknya bunga iteww

    ReplyDelete
  6. pompuan kan suka sedondong, aku rasa ok jer

    ReplyDelete
  7. setuju....tapi dgn syarat, juliet pun pakai baju corak yang sama.

    ReplyDelete
  8. skrg mmg trend kain cm gitu.
    tp klau nak kasi kain buat baju, kang tk nmpk plak mana orangnya nanti.
    huhu.

    ReplyDelete
  9. hahaha.. kot ko bg mak ko kain ele sama bunger.. maun kene tekeh ngn ontua tuh... eh.. bkn ke dulu korg adk beradk ade beli payung yg sama???

    ReplyDelete
  10. apa kata kau beli kain ngan kasut sekali. kasut pun ada bunga-bunga macam tu apa. hehe.. Memang gerenti kau kena duduk umah nenek kao beberapa malam

    ReplyDelete
  11. pesen ni mmg tgh byk kat market. tp knpa ntah aku x berkenan.

    ReplyDelete
  12. Juliet


    kalo betul2 ko kena halo, jangan ar shy2 cat call aku...Umah aku ada 1 bilik kosong nih..hahah

    ReplyDelete
  13. salam...
    julie... cantiknye warna langsir tuuu boleh tiru tak buat langsir raya akak... tapi jangan bagi orang tau akak tiru kamu... macam mane pulak boleh sama dengan beg tu macam kain sekayu jer...

    ReplyDelete
  14. Kalau cantik macam tu...ckLah rela...
    Sama pun smalah....
    Jangankan beg dengan langsir....dengan cawan...alas meja...pinggan ...sudu...baju sekali....




    Teringat Filem Sound of Music....

    ReplyDelete
  15. ahahhaha jgnkan kena halau.. aku rasa kena anak tiri sekejap wakakakah.. Apa kata thn nie ko buat baju raya color tuh adik beradik.. peh tuh confirm.. kalau ada yg lari dr umah senang nak carik balik tau

    ReplyDelete
  16. mngkin kau akan dibuang negeri teros...

    ReplyDelete
  17. ko mmg slalu bab kebetulan nih kan.. bukan ari tuh pun dah pernah ke jadik cam nih..?? aku tak hengatla.. ingat2 lupa

    ReplyDelete
  18. kak.. ko beli kain cam tuh sekayu..

    apstuh buat baju masa taim ko kawen nnt kak..

    cunnn.. caya laa ckp aku!

    ReplyDelete
  19. kalau aku jadi mak engko, aku bagi penampo jepun
    ingat nih persatuan boria ker..

    ReplyDelete
  20. Umah aku pun ada satu bilik kosong lg tuh...kalo ada penghuni kemas gak bilik tu pasni...

    ReplyDelete
  21. bukan ko ada ke baju kurung yg seghopa dgn bunga langsir tu??

    hik hik hik

    ReplyDelete
  22. mamang satu kebetulan yang menakjubkan...

    ReplyDelete
  23. tasik,
    jodoh,kekeke

    yb,
    hotel bajet banyak,kakkaka

    yan,
    percayalah,tolong percaya.

    lilies,
    aku pun terkedu

    ita,
    buleh pinjam sarung kusyen utk raya,kakakka

    izman,
    sedondong ngan langsir ok ko kata? errr....

    OneZ,
    buleh,buleh,kakakka

    prettyrain,
    tmn bunga bergerak,kikikiki

    kakngah,
    payung yg sama kaler dan rega,kakakka

    kakpah,saya dah takde nenek dan atuk, belah ayah dan emak,huhuhu,cucu yatim piatu.

    maksu,
    kena carik kusyen utk cukupkan korum,kekeke

    jaja,
    apa yg free sumer aku ske,kakakka

    yan,
    deposit api air camner?

    lyn,
    mungkin kain lebih langsir org tu buat beg,kakakaka

    ckLah,
    berdondon dondon gitu.

    iina,
    melampau ko ye.bab senang nak carik aku sokong,kekkeke

    jah,
    aku rela dibuang negeri tapi pastikan negeri tu takde selsema babi,kakaka.

    konpius,
    org muda mana bleh cpt lupa, tak baik utk kesihatan.

    alis,
    ko ckp kat mana nak carik?

    shimi,
    sakit ke penampo jepun tuh?hehehe

    DUN,
    err...errr..takpe kalo aku sewa?er....

    kts,
    ade ke? ade ke? tak ingatla.

    honeyb,
    cam dah dirancang2 plak

    yginsaf,
    baguskan.

    ReplyDelete
  24. ha ha ha..jgn la kau penaya mak hang tu, haih..

    ha ha ha...sama la pulak..

    ha ha ha..

    ReplyDelete
  25. musti mak terharu~

    huahuahua~

    ReplyDelete