Monday, February 17, 2014

Senggol Senggolan


Dia tanya saya.

Selepas W ..... Y, macam mana pulak nombor plat untuk KL nanti?

Saya cakap taktau.

Sebab kereta saya tak perlu nombor plat.

Kikikiki.

Sila jangan percaya.


10 comments:

  1. huh? pakai plet negeri lain ke?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ingat lagi ke kak dia dengan kita kalau dah naik keta di atas tu? :wink

      Delete
    2. cikta,
      tempat jatuh lagi di kenang :D

      Delete
    3. bukan driver yang bawak ke.. jem pun kita relak lah macam bos kat seat belakang ahaks..

      Delete
    4. haah kan kak. rilek kat belakang sambil main kenyit-kenyit mata dan tersipu-sipu dengan orang sebelah.

      Delete