Wednesday, February 5, 2014

Mainan perasaan

Baca surat khabar, "restoran di Melaka sediakan berinai percuma setiap hari".

Saya jerit pada kawan-kawan.

Jerit manja saja.

Bersusun mereka datang kerumun saya.

"Bukan berinai la, BERIANI, NASIK BERIANI", ramai-ramai mereka jerit pada saya.

Ye ke? Lama saya tenung perkataan tu, beriani rupanya.

Takpelah salah pun, sekurang-kurangnya mereka tau ada nasi beriani percuma di Melaka :D

Boleh cuba nanti kalau pergi Melaka :D

11 comments:

  1. hahahahahahaaa..... ........
    tq. serabut2 ni sesuai sangat la baca entri ko ni

    ReplyDelete
  2. hidup kena hepikan, jom kita senyum2 :D

    ReplyDelete
  3. dah teringin-ingin nak berinai la tewww...
    hahhaaaaahaaa

    ReplyDelete
  4. kesan cuti seminggu raya cino :D

    ReplyDelete
  5. haah juliet. kau terbayang-bayang eh? :)

    ReplyDelete
  6. beriani tu jauh dari rumah. ada beriani (tak free) tapi sedap sangat, haa yg tu dekat je, depan JPJ Melaka. tp kena pi awal. pasai kui 11am je dah habis Nasik.

    kalau nak berinai (tak free jugak, sorry) ada kat Melaka sentral. sebelah tangan rm5. lawa2 coraknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tak makan nasik beriani. berinai kat kuku bolehlah, kalau yg corak2 tu kurang minat walaupun free :D

      Delete