Friday, November 15, 2013

Tanda


Mak bos besar meninggal.

Berbangsa cina, dah dekat 17 tahun kena strok.

Dan bos besar pesan pada saya, sapa yang bagi bunga atau duit, sila bagi cenderahati.

Sebagai tanda terima kasih atas rasa simpati yang di tunjukkan.

Kotak putih cantik ada rama-rama biru, di dalamnya 2 biji gula-gula mentos.

2 biji saja? 

Bos besar angguk.



14 comments:

  1. tak boleh banyak-banyak..
    kencing manis nanti!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tak berbaloi nak pegi jauh2 semata nak bagi 2biji gula2 :D

      Delete
    2. kg baru ada ma... dekat aje... nasi lemak antarabangsa bagai memanggil2 jekk

      Delete
  3. ok la tu... ari tu aku pegi, dia letak sebalang cekelat menda tah, siap paksa2 kitorg amik sdr sorang satu

    ReplyDelete
    Replies
    1. paksa2 tu yg takut nak ambik kan,hahahahaha

      Delete
  4. kalau aku sayang la nak makan. siap dengan kotak cantik lagi. simpan aje dalam laci. tak semuten pun.

    ReplyDelete
  5. blogwalking.. nice blog :)

    visiting me back
    hudakassim.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Kotak dia kemain punya lawa walaupun dalam dia isi gula-gula mentos dua bijik. Hehe

    ReplyDelete