Wednesday, November 27, 2013

Perubahan


Dia cakap pada abah nak naik kuda merah.

Abah ikutkan saja sebab takut dia tukar fikiran.

Sekali seumur hidup.

 Abah dah siap ambik cuti 2hari.

Alhamdulillah, dia dah selamat berkhatan.

Tak menangis, tak meraung macam abang long.

Sekarang dalam pantang.

Pantang main bola dan naik basikal saja :D



14 comments:

  1. memang pesen kena letak jari kat dagu eh..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi itu kan gaya Marlboro, tak sesuai untuk Ferrari. hahaha

      Delete
  2. lepas ni boleh kawin dah.....dah sunat

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahaha, dia sibuk dok pikir nak main bola je

      Delete
  3. makan pun pantang jugak ….. pantang nampak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha, sekarangkan ada macam2 ubat :D

      Delete
  4. Replies
    1. kenapa bila cakap pasal sunat, automatik aku rasa ngilu dan automatik jugak kaki aku jadi rapat?

      Delete
    2. iina,
      ligat main :D

      tata,
      hahahahaha, kepit jgn tak kepit

      Delete
  5. acik alis nak bagi hadiah la ke dia, sebab dah jadik orang bujang/orang muda. bila solat pon dah dikira sorang jemaah. suka tengok senyuman dia. tahniah _d _y :)

    ReplyDelete
  6. sekarang dalam pantang maka tak boleh pegi masjid :D

    ReplyDelete