Friday, November 1, 2013

Penglipur Lara


Terkejut.

Semalam dan hari ni Jim panggil saya "Acik Juliet".

Selalu dia panggil Juliet saja.

Sebab dia tak boleh sebut perkataan 'acik'.

Sebab dia pelat.

Tahun depan abah cakap Jim kena sekolah.

Saya harap cikgu dia paham apa yang Jim cakap nanti.

Sebab kami sendiri pun kadang-kadang tak paham :D



14 comments:

  1. Hai Jim. Peace

    Uncle nak pinjam Bentley tu boleh tak? hehe

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. yup, dia pelat maka kami pun panggil Jim saja, lagipun glemer kata JIm :D

      Delete
  3. Jim jumpa tak Tuanku hari tu..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jim jumpa Tuanku dia panggil uncle jugak :D

      Delete
  4. uncle pun nak pinjam la bentley tu :P

    ReplyDelete
  5. kan dah boleh sebut acik tu..kira ok la tu..insya allah tak pelat lagi bila sekola thn depan.

    ReplyDelete