Tuesday, November 19, 2013

Permintaan


Saya nak :

1. PSP baru
2. Kasut bola Nike beli kat Al-Ikhsan
3. Kipas baru sebab yang lama tak rasa angin kuat
4. Toto baru kalau ada gambar upin ipin atau boboiboy lagi best
5. Gel untuk buat rambut pacak
6. Power bank kaler biru atau hijau

Kalau tidak saya taknak sunat.

Errr....Umi dan abah dah kerut kening, dah belek-belek dompet. :D

17 comments:

  1. pilih satu saja.. sebab sunat sekali je.. mana adil dan saksama kalau sunat sekali, dapat hadiah banyak2.

    ReplyDelete
  2. nasib baik tak mintak mini cooper …. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha, nak suruh haikal mintak mini cooper la :D

      Delete
  3. Kasut bola Bata beli kat Bata boleh tak? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasut bola kat Al-Ikhsan? memang kena belek dompet la. haha

      kalau ada debit kad Bank Islam yang ada gambar harimau tu boleh la dapat 40% less.

      Delete
    2. DZ,
      taknak, tak ori katanya, padahal bukan selalu main bola pun :D

      tata,
      bank lain tak buleh ke? :D

      Delete
    3. setakat ni tengok BIMB aje. yang lain tak pasti la.

      Delete
  4. Replies
    1. hahhaha, kalau boleh sunat banyak kali muflis terus :D

      Delete
  5. uihh... demanding... kalah retis ahaks..
    Acik belanje kfc jelah.. ok apa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu belum permintaan masa pantang, hahahahaha

      Delete
  6. biar je dia tak sunat..ahahaha

    ReplyDelete
  7. Juliet, kau cakap kat dia, tak nak sunat sudah. nanti takde awek nak kawan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tak berapa minat awek lagi :D

      Delete
    2. esok besar baru dia tahu betapa pentingnya sunat itu. hahaha

      Delete