Tuesday, August 2, 2011

Project Run Away


"Cikguuuu! Saya tak reti nak masuk benang".

"Cikguuuu! Kat mana lubang jarum?"

"Cikguuuu! Apsal mesin ni tak jalan pun?"

"Cikguuuu! Sekoci kat mana?"

Uppppssssssss! Ada yang nak tempah baju raya puasa atau raya haji?

Maaflah ya, tempahan dah ditutup sampai hujung tahun. 

Kts, kalau tak sempat nak jahit langsir hantar saja ke rumah aku ya :D

19 comments:

  1. bertambah 1 lagi skil
    boleh kawen dah tu....
    :p

    ReplyDelete
  2. ko mengajar ke ko belajar menjahit ni. aku syak soklan taknya sekocin kat mana tu tentu ko yg tanya kan.hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha...bagus2






    silau mata aku tengok jarum dilimpahi cahaya lampu camtu.....

    ReplyDelete
  4. bape tahun plak ko nak peram langsir aku tu?


    :P

    ReplyDelete
  5. mahcham thak phehchahyha jhe jhulhiet bhelhajhar mhenjhahit.

    .
    .

    bakal mak mertua ada butik ka?

    ReplyDelete
  6. - nak tempah satu je...bole la, bole la...

    ReplyDelete
  7. ala kawan2...
    bolehla beb...aku nak pakau hjg thn...

    ReplyDelete
  8. wah! semangat gitew! hihi

    selamat belajar menjahit!

    ReplyDelete
  9. sekoci tu macam kuih koci eh??

    ReplyDelete
  10. sah.

    lepas raya dia nih kawen aku syak.

    tidak syak lagi.

    mesti kawen.

    ReplyDelete
  11. benang ko kenal tak???


    benang????

    ReplyDelete
  12. Oh, dah jadi tukang jahit rupa-rupanya! :P

    Salam Ramadhan Juliet :)

    ReplyDelete
  13. kakngah,
    aminnnnnnn :D

    penyu,
    kira ko fitnah aku ke ni? :D

    ReplyDelete
  14. zonaku,
    lampu tu boleh tutup :D

    kts,
    ko kata takde tarikh lupus kan? hahahhaha

    ReplyDelete
  15. kts,
    silen percayen :D

    Al,
    tahun depan ya,eheheheh

    ReplyDelete
  16. lilies,
    sayang semuanya sudah terlambat,kekekeke

    mrs.azmi,
    saja mencuba sesuatu yg baru :D

    ReplyDelete
  17. dr.singa,
    tak,mcm putu piring :D

    alis,
    syak wasangka tak baik utk kesihatan :D

    ReplyDelete
  18. pn.konpius,
    kalo tak kenal benang baik aku terjun bangunan je :D

    BR,
    salam ramadhan.
    cuba2 saja :D

    ReplyDelete
  19. bagus2 ko belajar menjahit ek? nnti aku leh tempah langsir atau baju kat ko bila balik nanti ;)

    ReplyDelete