Friday, June 17, 2011

Putus Kasih

" Aku nampak dia termenung dari semalam. Aku syak dia dah putus dengan awek dia sebab awek dia tak nampak lalu depan opis kita ni. Selalu awek dia dok bawah pokok besar tu kan."

Aku pandang muka dia.

"Awak cerita pasal siapa ni?"

"Tu hah, pasal anjing hitam yang selalu lepak tepi jalan besar tu".

Terus aku rasa Hari Jumaat Tanpa Perkataan.

19 comments:

  1. prihatin sungguh kawan ko tu yer..hehehhe...

    ReplyDelete
  2. - setia dia x cari awek baru...

    ReplyDelete
  3. tajam pandangan mata dia hehehe

    ReplyDelete
  4. wiiii. boleh masuk parlimen budak tu.

    ReplyDelete
  5. mesti hari2 dia skodeng kapel anjing tu berdeting....

    ReplyDelete
  6. geng aku tu.
    pesen memahami jiwa binatang.


    .

    ReplyDelete
  7. Baru cadang nak berkenalan....

    Mmmm...anjing hitam rupanya.

    ReplyDelete
  8. kawan ko tu kerja skodeng anjing tu setiap harilah ni.

    ReplyDelete
  9. mak aiii, punyalah memerhati... cayalah, kan....

    ReplyDelete
  10. isk..isk..kalau dah suka jaga tepi kain tu, pasal anjing pun nak ambik tau jugak.hehe

    ReplyDelete
  11. kalau najing rokwailer..
    jangan berani2 tegur..
    dimakan kau/dia nanti !

    ReplyDelete
  12. anjing pun dah tak selamat sejak orang V***Nam ada kat sini ..

    ReplyDelete
  13. haha..tolonglah cr pganti utk si dia

    ReplyDelete
  14. asleenda,
    jiwa penyayang :P

    Al,
    esok lusa cari ler tu :P

    ReplyDelete
  15. lilies,
    hari2 dok perati agaknya :P

    tijah,
    parlimen belia kah? :P

    ReplyDelete
  16. kakngah,
    aku agak gitulah

    tasek,
    sket ari lagi buleh paham bahasa binatang :P

    ReplyDelete
  17. cklah,
    haramkan :P

    yb,
    masa rehat kot :P

    ReplyDelete
  18. maksu,
    mungkin segala perubahan dia buleh perasan :P

    penyu,
    benda bernyawa tu,hahahhaha

    ReplyDelete
  19. dr.singa,
    nampak anjing biasa pun dah mencirit larik :P

    azrina,
    hidangan eksotik, :P

    Hamizah,
    anjing liar banyak berkeliaran kat sini.

    ReplyDelete