Tuesday, November 2, 2010

Cikgu Geografi muda lagi bergaya

Mulanya dia senyum saja.
Tak lama kemudian dia ketawa kecil.
Tak lama kemudian dia ketawa besar....besarrrrr punyaaaaaa.

Aku hairan. Aku tanya kenapa.
Dia tunjuk kearah seorang lelaki yang memakai jersi hijau.
Aku pandang lelaki tu.
Ok saja, apa yang tak kena.

Dia terus ketawa.
"Ko tengok dia pakai jersi apa?"
Aku pandang lagi lelaki tu.
"Dia pakai jersi LIBYA, no.9.

"Hahahaha," dia terus ketawa.

Salah ke pakai jersi LIBYA?

Nak cari jersi Kelantan lah :D

27 comments:

  1. Apasal jersi libya kelakar..musykil nih

    ReplyDelete
  2. ntah.
    nasib bukan uganda.
    tapi..


    kalau uganda pon nape? kelakar eh?


    ;P

    ReplyDelete
  3. aku pun xpaham apa motip dia gelak...ngape beb

    ReplyDelete
  4. aku bukan tak paham nape dia gelak..tp aku tak paham nape ko letak tajuk cikgu geografi muda lagi bergaya tu?tu cikgu ko ke....
    hehehhee....

    ReplyDelete
  5. 1. tajuk pasal cikgu, citer pasal baju....
    2. pesal kene gelak tgk jersi libya??? ker x der pasukan libya???

    ReplyDelete
  6. urat gelak pesen tak stabil le tu...


    .

    ReplyDelete
  7. kita ada jersi Blok 16, BTP..


    tak main tapi sibuk mintak ..


    hehehe...

    ReplyDelete
  8. lagi satu..

    no 37 nama kita & abg


    hahaha... peliks

    ReplyDelete
  9. oklah dari jersi israel.. hahaha itu sure bkn kena gelak dah.. ntah2 dia belajar kat libya dulu tau ;)

    ReplyDelete
  10. saper fulakk yg kaler pink tewww.. ihiks

    ReplyDelete
  11. ada juga jual ye..nak beli juga la satu..hehehe

    ReplyDelete
  12. Mana ko tahu yg pakai jersi tu seorg cikgu Geografi?

    ReplyDelete
  13. Pasukan bolasepak Libya lebih kuat dari pasukan Malaysia. Itu sbb dia pakai jersi Libya kot

    ReplyDelete
  14. Ko cari apa kat tempat tu? Ini bukan JJ kan?

    ReplyDelete
  15. Oklah cukup 4 aku spam kat tempat ko. Aku nak ke Shah Alam ni. Jom ikut aku. Nanti aku belanja ko ABC Fradoo.

    Kalau jadi ko roger aku skrg. Aku singgah opis ko OTW ke sana.

    ReplyDelete
  16. tak baik gelakkan orang.hari ni kita gelakkan orang,esok lusa org gelakkan kita.so,baik ko pi mintak maaf dgn lelaki pakai jersi libya no 9 tu. dan lelaki tu bukan aku yer.

    ReplyDelete
  17. fnd,
    jgn musykil,hahaha

    alis,
    best juga kalo pakai jersi uganda,hahaha

    lilies,
    cerita lama,hahaha

    ReplyDelete
  18. zonaku,
    lari tajuk eh? hahaha

    tasek,
    ujan2 ni urat kecut,hahahaha

    azrina,
    simpan utk kenangan ke? :P

    azrina,
    org memang suka yg pelik2 :P

    ReplyDelete
  19. iina,
    sapa pakai jersi israel mmg saja cari nahas.

    hidemichi,
    hahahah, mmg kelakarlah

    ReplyDelete
  20. en.me,
    bagi peluang dia masuk blog,hahaha

    hamizah,
    dekat bundle banyak :P

    ReplyDelete
  21. yb,
    yg pakai jersi tu org vietnam,hahahaha

    yb,
    tak penah tgk pasukan libya main :P

    yb,
    ya,ni bukan jj :P

    yb,
    saya tunggu kat pondok pengawal ye :P

    ReplyDelete
  22. manje,
    jersi mahal kan :P

    penyu,
    kalo ko yg pakai jersi libya tu mmg aku pengsan,hahahaha

    ReplyDelete
  23. awat ek.... tapi nak gelak gaks :))

    ReplyDelete
  24. takde pun ko kat pondok pengawal. Nasib baik kts tak perasan aku dtg opis korang hehehe

    ReplyDelete