Thursday, November 4, 2010

Macam2 boleh berlaku ditepi jalan

Dalam cuaca yang sekejap panas sekejap hujan
Berjaya juga kami panggang seekor kambing
Ditepi jalan pulak tu

Semuanya berlaku di Bandar Tasek Puteri
"Tak segan ke dok tepi jalan?".
Takde orang, rumah kiri kanan kosong
Rumah depan belakang juga kosong



Errr...lain macam pulak tengok kambing, ngeri weh.

Seekor kambing RM800.00.
Segalanya disediakan oleh seorang saudara yang mengusahakan katering.
3jam untuk bakar seekor kambing dara.
Kalau kambing janda atau duda, aku rasa lama sikit :D

Aku tak makan kambing :D

33 comments:

  1. Kesian kambing tu...


    ...disula..dan dibakar!



    :D

    ReplyDelete
  2. kite serupe..
    aku pun tak makan kambing..
    sekian...

    ReplyDelete
  3. aku pemakan kamben
    apsal tak jemput aku..
    sebelah bukit je BTP tu tau..

    ReplyDelete
  4. tgk kambing terkangkang gitu...sadis ada,


    geram pun ada,.

    ReplyDelete
  5. wahh..
    terkangkang itu kambing!!

    sedap lah kambing.. cubalah ko try test cuba uji!!!

    ReplyDelete
  6. kambing pun tak makan juliet

    adil la tu :P

    ReplyDelete
  7. Nape tak ajak aku? Aku boleh makan kambing tak kira dara atau teruna.

    ReplyDelete
  8. BTP mmg banyak rumah kosong. Aku ada juga pergi ke sana tu. Last sekali bulan puasa hari tu.

    ReplyDelete
  9. Meh aku masak kari kambing.. agak2 ko makan ke idak (akan ku paksa ko makan juga aku tak kira)

    harap2 debu tepi jln tuh tak hinggap ke kambing tuh sekali lah ;)

    ReplyDelete
  10. asal ko tak ajak aku !

    dekat rumah aku lah BTP tu ....

    *boleh kita jumpa tauuuu..

    ReplyDelete
  11. dara tak dara
    duda tak duda
    janda tak janda



    aku tetap tak makan kambing hahaha

    ReplyDelete
  12. mak ai... terkangkang kambing...



    .

    ReplyDelete
  13. mana ko tahu kambing tu masih dara? haa..jawab jgn tak jawab.hehe

    ReplyDelete
  14. kakpah pun tak suka kambing.
    teringat pulak kata2 pnsyrah bahasa jawa kpah dulu dulu..
    orak ados koyo wedhus..
    erk.. betul ke cklah.

    ReplyDelete
  15. Kalau susun elok2 dlm pinggan maybe aku ble mkn.tp kalau dah rupa itu..takut gak nak telan.hehek

    ReplyDelete
  16. kambing x mandi tewww.. ehehe

    ReplyDelete
  17. naper aku rasa mcm sadis ja cr beliau dipanggang...

    ReplyDelete
  18. pergh.... kecur air liur aku.

    ReplyDelete
  19. pergh.... kecur air liur aku.

    ReplyDelete
  20. mcm mana nak tau dara ke tak??
    hahahahhahahahha ...
    harus enak lemak berkerimmmmm!


    >>____<<

    ReplyDelete
  21. kawan aku suka makan kari kambing..
    aku???
    belum pernah cuba lagi..
    :)

    ReplyDelete
  22. kat area rawang ker ek? mmg area sana byk kosongkan, panggang unta pun boleh :)

    ReplyDelete
  23. Kamben le sedap....bau kamben je yg tak brp sedap...

    ReplyDelete
  24. Laa..... kambing!
    Terkangkang lak tu, hihi...
    Kak tie suka kambing. Masak briayani memang sodap!

    ReplyDelete
  25. cklah,
    apalah dosa kambing itu :P

    asleenda,
    tetibe teringat lagu headwind,
    kita serupa
    hadirmu utk mengubat luka :P

    kakngah,
    ko dok area mana?

    cikguoden,
    geram ke? :P

    ReplyDelete
  26. drsinga,
    penah juga cuba sikit.

    kts,
    adil dan saksama kan.

    ReplyDelete
  27. yb,
    rumah org bukan rumah saya mcm mana nak ajak :P

    yb,
    mungkin sebab kedudukan yg agk jauh dari bandar dan jln jem

    iina,
    debu tu yg jadi penambah perisa,hahaha

    ReplyDelete
  28. azrina,
    laaa, ya ke?

    lilies,
    sep sekalik :P

    tasek,
    seksi kan :P

    ReplyDelete
  29. penyu,
    malaslah nak jawab,hahahah

    kakpah,
    apa maksudnya tu?

    fnd,
    ngeri beb :P

    ReplyDelete
  30. en.me,
    tapi bau dia sangatttt wangi :P

    pn.konpius,
    cara tu yg mudah dan terbaik kot :P

    izman,
    ni mesti peminat kambing tegar

    ReplyDelete
  31. frodo,
    lemak berkrim disukai ramai

    izzah,
    padahal kambing tu mcm lembu je kan tapi takut nak cuba.

    cikguzue,
    meleleh air liur :P

    ReplyDelete
  32. maksu,
    hahaha, besar hajat tu

    DUN,
    bau lembu pun tak sedap :P

    kaktie,
    saya tak makan briyani tu agaknya tak makan kambing kot :P

    ReplyDelete