Thursday, November 25, 2010

Pelaris

Semalam naik teksi ke pejabat.
Abang teksi kepala botak halus gantung puting budak.

Apa fungsi puting budak yang berkulat tu aku pun taktau.
Tapi aku syak tu pelaris untuk tarik orang naik teksi dia.



30 comments:

  1. mesti abg tu suka puting tau..
    tu puting dia masa kecik2 dulu :)

    ReplyDelete
  2. hahaha!!
    aku rasa.. ada penumpang yg tercicir puting ank dia a..
    ko ni.. xbaik tau buruk sangka abg teksi tu pakai pelaris...

    ReplyDelete
  3. sy gantung lelabah dlm kete..patut la xde org nk tumpang..ekekeke

    ReplyDelete
  4. ko jgn syak wasangka hihihi...
    ntah2 puting time dia bebi dulu.

    dahhh aku pulak syak wasangka hahahaha

    ReplyDelete
  5. len kali tanya ja la....

    kan senang, x yah pikir dah.. ni aku dalam sakit mata pun dah dok pikir pasal pelaris ni...
    heheheheheheheheeee...

    ReplyDelete
  6. sempat pulak ko snap gambar puting tu ekkk...hehhehe...

    ReplyDelete
  7. Ko nie kan.. apa ada dalam keta kat depan pun ko nampak ekk.. sungguh tajam mata ko kan kan.. ini 1st aku dgr pelaris teksi guna puting budak wakakakah.. walhal abg2 ipar aku semu bwk teksi tak pernah pun aku nmpk ada puting dlm teksi dia..

    ReplyDelete
  8. aku syak (syak lagi..) tu puting abg tu punyer.dulu masa dia baby baby dia suka hisap puting. habit tu berlanjutan sampai ke besor.

    ReplyDelete
  9. jangan kasi budak hisap puting lama sangat.


    jungkit bibir nanti ...hehe..

    ReplyDelete
  10. Nasib puting baby. Kalau puting lain?

    larikksss

    ReplyDelete
  11. Eh apasal awak naik teksi ke opis? Rumah awak bukan jauh sangat.

    ReplyDelete
  12. Juliet

    Kim salam rindu ngan KTS.. mana dia pigi ahhh senyap jek.. p beraya kat brunei ke ;)

    ReplyDelete
  13. salam
    art tu jangan salah paham... seni kan halus

    ReplyDelete
  14. tu cara halus bagitau "jgn guda saya. saya dah bekeluarga" huhuhu

    ReplyDelete
  15. pelaris ke apa. Dia nak nyonyot tu masa nunggu pesenjer..wakakaka..

    ReplyDelete
  16. ita,
    simpan utk kenangan kan :D

    kakngah,
    kalo org lain punya mesti dia buang terus :D

    ReplyDelete
  17. hanie,
    spidermankah? :D

    lilies,
    manusia mmg suka berprasangka,hhahaha

    zonaku,
    sakit mata bukan sakit hati kan?

    ReplyDelete
  18. maksu,
    taktaulah.

    asleenda,
    blogger harus cekap,hahaha

    ReplyDelete
  19. hidemichi,
    tak payah nak beli gula2 kan :D

    iina,
    pelaris alaf baru,hahaha

    penyu,
    ko mmg suka syak yg buruk2 je,hahaha

    ReplyDelete
  20. hamizah,
    tak percaya kan :D

    azrina,
    gigi pun tak cantik ye?

    ReplyDelete
  21. yb,
    jgn lari laju sangat ai tak larat nak kejar :D

    yb,
    kalau tak naik teksi tak jumpalah dgn abg puting,hahahha

    ReplyDelete
  22. iina,
    org seni mcm dia kena byk cari ilham :D

    brutal,
    seni itu indah,kekekkeke

    ReplyDelete
  23. jah,
    aku tgk dia aku dah takut, botak dan besar :D

    dr.singa,
    berkulat dan berkarat,ewwwwww.

    ReplyDelete
  24. cklah,
    kenangan yg tak mampu dilupakan.

    kakpah,
    hilang macho :D

    ReplyDelete
  25. abg puting tu tak tanyanya masa ko nak ambil gambar puting tu?

    ReplyDelete