Tuesday, July 6, 2010

Adik Tersayang? Manisnya :P


Thanks
What you did makes me smile
And Thanks
For always going the extra mile

Thanks
Not just for what you do
But particularly for being you

Thanks
Not only for what you did
But for making me feel that I was worth it

Hadiah daripada Pn.Amarjit,isteri Dr.Bhagwan,doktor yang merawat ayah. Hadiah ini diberi kerana aku pergi melawat ibunya yang baru menjalani pembedahan tulang belakang. Sepatutnya aku yang bagi buah tangan, terbalik pulak.

Pn.Amarjit, terima kasih daun keladi. Semoga ibu Pn.Amarjit cepat sembuh boleh kita menari bhangra sama2 nanti. Kalau buat parti jangan lupa jemput ok :P

14 comments:

  1. Cuba komen kat sini....boleh tak!

    ReplyDelete
  2. Aik...boleh pulak. Blog cklah mabuk.

    ReplyDelete
  3. Bolehlah ko tayang beg ni kat kts hehehe

    ReplyDelete
  4. wah adik???? bkn ko makcik ke hehehe.. lainkali ko p aku nk ikut ler.. mana tau aku terbagi beg ke hahaha ;)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. jangan berkenan jadik menantu sudahhh.....

    ReplyDelete
  7. ni.. dktr yg matching serban & baju dia tu kan....

    ReplyDelete
  8. Wahai adik manis.......saya bebi manis yg cumil :p

    ReplyDelete
  9. errr.. camni aku pun nak gi melawat mak puan amarjit tu la gak


    .
    .


    .
    .


    errr... ai nak beg warna merah ya puan amarjit.. klu bole, kasut yg matching ngan beg tu sekali..
    terima kasih

    hihihi

    ReplyDelete
  10. tak ada ke org yg nk meng-adek-manis-kan aku....?


    :p

    ReplyDelete
  11. cklah,
    cuba try test :P

    cklah,
    mabuk darat? Ehehehe

    yb,
    beg murah je,eeehheheee

    iina,
    terasa diriku begitu berharga bila dipanggil adik,hahahaha

    ReplyDelete
  12. maksu,
    saya suka sesangat

    doc,
    anak dia kecik lagi, tak sesuai :P

    kakngah,
    ingat lagi ko yer.

    lilies,
    hahahha,gi spital la weh

    kts,
    kasut merah ngan beg merah? kaler feberet pn.amajit tu,kekekeke

    tasek,
    ane subaidah ada beb,hahaha

    ReplyDelete
  13. adikk manissss...
    (sebut dgn loghat singh skali yer..)

    dapat hadiah...
    best2..

    len kali ko nak gi melawat..ajak aku skali yer..

    akekeke..

    ReplyDelete