Wednesday, May 19, 2010

Lena di Ulit....

Semalam pukul 2 pagi bangun minum ubat batuk.
Pagi tadi kepala rasa sangat weng, mata bukak 5mm saja

Masa sarapan kat ofis tadi dah pasang niat nak tidur sekejap sebelum bos masuk.

Bos masuk awal pulak. Dia bos, ikut suka hati dialah.

"Juliet,kita ada appointment kat PJ,sekarang ya".

Tak suka,tak suka. Dahlah pakai baju buruk hari ni,mekap pun tak,minyak wangi pun tak sempat spray tadi.
Tak boleh ke cakap siang-siang, bos ingat dalam beg aku tu ada lipstik ke, ada bedak ke, takde,takde.

"Bila bos buat appointment kat PJ tu?"
"Tak payah buat appoinment, kita terjah saja".

"Kalau dia takde?"
"Dia mesti ada".

Sampai di PJ orang yang nak ditemui takde di pejabat.
BOS = Betul Otak Sengal :P


Sebab bos dah buat aku marah, aku pow limau dia dalam peti ais 2bijik. Harap dia tak kira. :P


Nasib baik aku tak angkut fail2 banyak ni pegi ke PJ tadi, kalau tidak aku pow limau dia 4 bijik lagik :P
Bos ni asyik simpan limau je, sekali sekala tukarlah selera pada stoberi Korea ke, anggur USA ke, apple Washington pun sedap gak.

24 comments:

  1. kang dah lah batuk..
    cirit lak...
    cuba ko bayang kan... batuk2 sampai tercirit...
    naya...

    ReplyDelete
  2. juliet..
    pj seksyen bape..
    np tak calling2..
    bleh lunch sesame td...
    heheh...

    ReplyDelete
  3. Pengajarannya...lepas ni bawak semua mekap2 tu ke mana sahaja anda pergi...

    ReplyDelete
  4. Tak baik tau pow pow limau bos....




    Lain kali bagi ckLah sebijik

    ReplyDelete
  5. hahahha...akak tak tau nak sian kat kau atau kat bos kau???

    dua-dua skali lah ek?

    sian kt bos sbb : limau dia selalu kena pau

    sian kat juliet sbb : tak bermekap arini...

    ReplyDelete
  6. Kemainnnnnnn buah yg ko nak hahaha

    ReplyDelete
  7. kesiannya...take a break,ok and jaga kesihatan.
    makan oren ok juga.
    fresh strawberry nak? ehhe...

    ReplyDelete
  8. ko nie pau limau jek?? alang2 tuh pau ler chic chop ke kfc ke wakakakah..

    alah xyah makeup aku tau ko juliet yg cun hehehe ;)

    ReplyDelete
  9. hehehheheee........


    laaa... nama kan ker cun.. x yah la susah payah makeup


    ko demand la dia letak durian ker manggis ker.......

    baru buah buahan tempatan... ni tekak omputih jer ni

    ReplyDelete
  10. elok gak tu makan limau. biar lawas. tapi kalau ko main pow je tak cakap, nanti ko terlebih lawas. terceret2 ko. baik mintak ampun kat bos ko cepat...

    ReplyDelete
  11. Len kali ko pow limau tu bagi kat aku sama.....aku nak semua sekali.

    Huhuhuhuhu....

    :)

    ReplyDelete
  12. keh3....




    lex jer ar...



    aku skang superselebet.. :(

    ReplyDelete
  13. kakngah,
    2-3hari ni sembelit je,ehhehee

    dr,
    masa buat tak terpikir plak,ngerinya :P

    asleenda,
    kat pj gak ke?

    DUN,
    tak kuasa nak usung mekap kehulu kehilir, lagipun aku dah cun,hahahaha

    ReplyDelete
  14. cklah,
    nak bagi 2biji buleh tak? :P

    ita,
    nasib limau je ada, kalo tak habis ku pau buah lain juga :P

    lilies,
    selera besar beb,hahahaha

    cikguzue,
    terbayang2 cikgu makan stoberi dalam cuaca yg sejuk,nyum,nyum :P

    iina,
    terimakasih sebab ko mengiktiraf kecunnan aku,hahahhaha

    ReplyDelete
  15. zonaku,
    a'ah la, patutnya sokong kempen makan buah tempatan kan :P

    kakpah,
    dah penah buat dan tak tercirit,hahahha

    zyma,
    nak semua sila beli senirik ok,ehehehe

    pn.konpius,
    selebet pun en.cayang sayang,ekekeke

    ReplyDelete
  16. banyak songeh dak juliet!!!



    .

    ReplyDelete
  17. betul kata DrSinga tu. Ko batuk jgn makan limau tu. Bagi aje kat aku

    ReplyDelete
  18. gincu yg mamat tu bagi hari tu ko tak simpan dlm handbag ko ke?

    ReplyDelete
  19. tasek,
    gadis kan katanya,ekekekee

    yb,
    sebiji bagi kat adam je lah :P

    yb,
    mamat keramat tu? :P saya minat mamat kemri,kekekeke

    ReplyDelete
  20. naper ko pow limau tu 2 biji jer? mesti bos ko lelaki kan?kan? hehe..

    ReplyDelete
  21. BOS ada simpan madu kat rumah lainn tuh, ;-P

    salamm,

    ReplyDelete
  22. penyu,
    err...saja nak pow 2bijik

    tun,
    pandai menilik nampaknya :P

    ReplyDelete
  23. klu dlm peti incik bos tu ada stoberi, anggur, epal,

    .
    .



    harus aku dulu yang zassssssss


    hakhakhak.. jgn hrp ko dpt merasa :P

    ReplyDelete