Friday, May 14, 2010

Esok kita rindu-rinduan


Dia dah bising-bising pagi tadi. Dia cakap tak nampak langsung muka aku kat situ.
Hari ni dia siap hantar kereta,  terpaksa pergi jugalah.

"Demi cintaku padamu, kemana pun kau kan kubawa"
"Kehujung dunia ke bintang kejora"



Jom kita penuhkan Stadium Putra hari ni.
"Abang Zahan, jomlah kita sorak sama2 :P
"YB, ingat nak ajak sekali, tapi pas tu untuk 2orang je" :P

21 comments:

  1. pergh! kalu tengok piala thomas dalam kete tu boleh tak? hihi

    ReplyDelete
  2. "Reket abang dah patah" Kata Abang zahan.....
    :)

    ReplyDelete
  3. Hari ni Jumaat.....potong kuku tu... dapat pahala sunat!


    Hi..hi

    ReplyDelete
  4. Err.... bawak kak tie sekali !!!

    ReplyDelete
  5. kalau Msia masuk final kita pergi sama2. Naik Camry hehehe

    ReplyDelete
  6. Jarang aku tengok ko pakai baju kurung. Nampak cantik pulak ko hari ni hehehe

    ReplyDelete
  7. Gaya cekak pinggang sambil bg sign peace tuh mmg brutal ;)

    Nnti sorak control ayu tau ;)

    ReplyDelete
  8. Dah molek la berbaju kurung tu...ramai le yang tergoda esok...!

    ReplyDelete
  9. dah kalah..
    nasib baik tak ikut ko.

    ReplyDelete
  10. wah berkilau kilauan semuanya...kreta...cincin...baju...

    ReplyDelete
  11. Aku berkenan la kat kete tu.....

    :)

    ReplyDelete
  12. ari ahad naik kete bentley tu ke tak weiyh??


    .
    .


    teringin aku!! plisssss.. naik aar eh :D

    ReplyDelete
  13. julietchun,

    kita kan kwn lama...(hehehe)..
    x nak pelawa nek kete tu ke...

    ReplyDelete
  14. kete best
    invitation best
    tengok itu latuk main kalah ada best ka?
    .
    .
    .
    .
    .
    wakakakakaka

    ReplyDelete
  15. Hari ni aku nak tumpang Bentley tu pergi Pusrawi boleh tak?

    Bolehlah ya. Balik nanti kita naik Camry hehehe

    ReplyDelete
  16. Penyu,
    tgk kat stadium lagi best, happening :P

    cklah,
    buleh pinjam reket juliet bang :P

    cklah,
    baikkkkk cikguuuuuu :P

    kakngah,
    ko beli tiket dulu k :P

    kaktie,
    dari ganu bagi sokongan :P

    YB,
    naik lrt lah :P

    YB,
    di ofis kenalah ikut peraturan :P

    iina,
    kalo dah sorak harus lupa daratan,hhahha

    DUN,
    tak terniat utk menggoda :P

    kakpah,
    sedihkan

    cikguzue,
    baju buruk tu :P

    pn.konpius,
    takpe,cuba lagi dan lagi dan lagi

    zyma,
    tak lama ko mampu beli

    kts,
    aku sewa utk sehari je, ari ahad naik beskal la :P

    izan,
    dah sihat ke?

    lilies,
    sakit hati kan, takde konpiden katanya,haih

    YB,
    susah nak paking, besar sangat, naik kancil dah ler :P

    ReplyDelete
  17. dr,
    super impose tuh,kekekekeke

    ReplyDelete
  18. sejak bila pulak opis ko buat peraturan kena pakai baju kurung? Aku tahu sbb kawan aku pun kerja situ. Selalu tu dia pakai seluar aje ngeh3x

    ReplyDelete