Tuesday, March 30, 2010

Walau Terlewat....

28 Mac 2009, hari Sabtu, ramai orang bercakap pasal Earth Hour. Ramai orang berkata akan bergelap selama 1 jam, ramai yang ternanti-nanti tibanya waktu malam.

Pada hari itu, acik dah tak ingat Earth Hour atau apa sebab hati acik sedang berdebar
menantikan saat kelahiran kamu, ya, kamu yang sangat acik sayang.

Saat abah kamu menandatangani surat persetujuan doktor, acik rasa seram sejuk.
Tika ibu kamu ditolak ke bilik pembedahan, acik rasa bagai nak pitam bila membayangkan
perut ibumu akan dibelah. Acik tak suka hospital. 

Alhamdulillah, kamu lahir dengan selamat dan sihat. Hilang segala gundah saat menatap wajah mulusmu.
Dan, Ahad lepas kamu genap setahun tapi acik tak sempat nak beli apa2
sebab gaji belum masuk, tunggulah lagi 2-3hari :P

Semoga kamu akan jadi anak yang soleh Muhammad Azeem Iman.






21 comments:

  1. azeem, bg abg adief pnjam beskal...
    hahaha!!!

    ReplyDelete
  2. alalalala..comeinye budak nih..juliet..tulun cubit2 manja pipi dia..hehehe...
    rindu plak kt anak buah aku...huhu...

    ReplyDelete
  3. cumil!!
    errr....
    bukan ko juliet ekekeke...

    epi belated besday!

    ReplyDelete
  4. comellah dia. Boleh ajak main dgn Adam.

    Acik pula boleh main dgn ayah oopsss emak Adam hehehe

    ReplyDelete
  5. alar lar lar.. acik len kali kena buat persediaan awal... kwn acik pun tingin gak ni kfc ke nandos ke..

    ReplyDelete
  6. Salam Juliet Dear....

    Alahaiiiii, comel la anak kecil ni. Manis senyuman dia.....

    Aku kene tgk muka anak kecil ni selalu la....supaya baby aku pun secomel dia. Insya Allah....

    :)

    ReplyDelete
  7. salam Juliet..
    earth hour tahun 2011..ko plak masuk spital bersalin yea...heheheheh

    ReplyDelete
  8. kakngah,
    basikal Azeem ni pun tunggu masa nak rebah gak,hahaha

    asleenda,
    rindu kat anak buah balik le jenguk :P

    lilies,
    cumil macam acik dia kan,hahaha

    yb,
    Dia nangis kalo tengok org tak kenal, susah le nak main ngan Adam :P

    izan,
    nandos best gak kan

    zyma,
    moga baby ko nanti lebih cumil

    ita,
    masuk spital bersalin temankan akak lagi kot,hahahaha.

    ReplyDelete
  9. Azeem, nnt biler gaji acik dah masuk, pau kaw kaw yer dgn alasan denda sebab bagi hadiah lambat.hehe

    ReplyDelete
  10. kalau mcm tu aciknya aje lah main dgn Adam. Bila ko nak datang rumah aku lagi ni?

    ReplyDelete
  11. tadi rasa aku dah komen lagi tapi hilang kemana pulak.

    Ok lah aku pun nak tahu jawapan ko bagi soalan dari DrSinga tu.

    ReplyDelete
  12. comeinya...happy birthday Azeem :)

    ReplyDelete
  13. ko tak suka spital ke, ko takut ngan spital

    .
    .
    muahaha


    .
    .


    psssttt... jgn lupa 3 potong kek cekelat utk aku nanti :D

    ReplyDelete
  14. juliet, ko kawen je la dgn YB tu. hihihi...


    .

    ReplyDelete
  15. drsinga,
    tunggu kad ye,ehehehe

    penyu,
    budak kecik tak buleh bagi hadiah mahal, cepat jahanam :P

    One,
    bila2 pun buleh,ekekeke

    tunbegia,
    sama comel ngan aciknya

    Yb,
    Saya suka budak yg montel2 je,hahaha

    Maksu,
    terimakasih

    kts,
    bukan ko diet ke?

    tasek,
    pangkat datuk dah yb ngan aku, tak ngamlah

    ReplyDelete
  16. Heppy birtday babeh!


    OpahLah terlewat juga la ni...

    ReplyDelete
  17. trend gadis skrg suka cari suami yg berumur. Mungkin lebih matang dan sudah stabil.

    Elok ko fikirkan balik apa yg ko cakap kat tasek tu hehehe

    ReplyDelete
  18. Walaupun Adam tak montel mcm anak sedara ko atau anak sedara kts tu tapi Adam tu comel hehehe

    ReplyDelete