Tuesday, March 23, 2010

Disini seribu cerita

Kakak selalu pesan jangan buat kerja berat-berat.

Abang pun selalu pesan hal yang sama.

Tapi ayah tak dengar cakap anak-anak, dan akibatnya ayah terpaksa bermalam

disini selama 4 hari 3 malam.

Dan kami sangat kasihan tengok ayah terpaksa makan banyak ubat dan diberi banyak suntikan.

Kerusi ini menjadi katil kami pada waktu malam untuk temankan ayah.

Dan pada waktu siang kami berehat disni, ruang rehat yang sangat selesa yang disediakan oleh pihak hospital. Kami juga boleh menonton tv.

Ayah dah keluar dari hospital dan aku harap ayah takkan datang lagi kesini sebab aku tidak suka hospital.

Ucapan terima kasih kepada Dr.Bhagwan yang bersusah payah menguruskan kemasukan ayah kesini dan sentiasa memantau keadaan kesihatan ayah.

21 comments:

  1. dr. korea yg hensem tu ada ke??

    ReplyDelete
  2. peasn kat ayah...
    ubat jangan lupa makan...
    physio jangan ngelat..

    ReplyDelete
  3. mak aii.. spital dia best betol.

    takpe, harap tahun depan kiter dapat naik belon bersama2 fahri masing yer kak :P

    ReplyDelete
  4. semoga ayah awak sentiasa sihat..

    ReplyDelete
  5. moga Allah sentiasa memberi perlindungan dan kesihatan yang baik pada ayah awak

    ReplyDelete
  6. aku pun harap ayah ko fully recover...

    ReplyDelete
  7. Yelah aku dulu dlm sethn tah bape kali ayah aku masuk hospital pernah 2 mggu aku berulang alik setiap hari dr tg malim ke klang selama 2 minggu.. tido kg.. pg2 terus drive 21/2jam p keje .. petang lak drive lagik 2 1/2 jam p hospital klang.. cuma aku tak bermalam jek sebab mak aku yg bermalam.. tp aku yg uruskan mkn minum adik2 aku.. pg2 tuh.. then terus p keje.. masa tuh letih jgn cakap.. tp ayah sorg jek kat dunia.. kan..

    Aku harap ayah ko cepat sembuh.. biasalah org tua.. dah biasa keje kuat mana nak rehat2 tak buat apa2.. sama jelah ngan ayah aku ;)

    ReplyDelete
  8. Patutlah dekat seminggu ko tak blogging. Nape tak tepon aku? Boleh aku hantar bunga opps buah sebakul.

    ReplyDelete
  9. ada wifi tak.
    semuga ayah ko sehat dan terus sehat.

    ReplyDelete
  10. ayah sakit apa? moga ayah jaga kesihatan dan tak lupa makan ubat

    ReplyDelete
  11. oooo ok...
    moga pakcik akan dgr pesan anak2 n doc....

    biasa la org tua.......
    layan jer la...... bkn org lain.. ayah sdr

    ReplyDelete
  12. salam....semoga ayah awak diberi kesihatan yang baik...

    ReplyDelete
  13. aku syak hospital tu takde doktor yg hensem,tu pasal ko tak suka hospital kan.hihi


    semoga kesihatan ayah ko makin bertambah baik.

    ReplyDelete
  14. kakngah,
    dia dah balik kg :P

    drsinga,
    harap lepas ni ayah tak ngelat dah

    alis,
    moga mulutmu masin bab naik belon tuh,hahaha

    lan,
    terimakasih

    shimi,
    amin,terimakasih

    lilies,
    ambik masa sikit, maklumlah dah tua

    iina,
    kita risaukan dia sungguh tapi dia buat biasa je,haih.

    yb,
    lupa pulak

    kakpah,
    kat hospital segala kemudahan ada

    kenari,
    sakit tulang belakang

    zonaku,
    kena byk sabar dgn kerenah orgtua

    alimaz,
    terimakasih

    penyu,
    doktor semua wanita, haih, bosan,ehehehe.

    ReplyDelete
  15. moga ayah cepat sembuh ye...



    .

    ReplyDelete
  16. mmg dia tak betah ler dok diam...boring.... mak mertua maksu pun mcm tu gaks lah, bulan haritu dah jatuh kat bilikair :(

    ReplyDelete
  17. Salam Juliet.....

    Jaga ayah elok2,Sayang.
    Ayah yg sejati hanya seorg dan sekali itu je yg kita miliki....

    :)

    Take care ye....

    ReplyDelete
  18. Ooo..... patutlah sunyi sepi.

    Harap-harap ayah tu cepat sembuh..

    .
    .
    .
    Tak ada ke doktor korean yang baru ?

    ReplyDelete
  19. Juliet-Canggih & selesa macamana pun spital..tapi tetap spital...tetap tak mo p sana!!!huhuhuhu sbb ada injection!!!

    ReplyDelete
  20. tasek,
    amin

    maksu,
    ada saja keje nak dibuatnya

    crazy,
    baunya semacam

    zyma,
    masa kecik2 dulu dia jaga kita lebih bagus dari kita jaga dia skang :P

    kaktie,
    sibuk berulang alik ke wad.

    tulip,
    samalah kita takut jarum

    ReplyDelete