Monday, January 18, 2010

Jodoh kita tidak panjang

Tengah-tengah bulan ni pulak dia nak putus, tak buleh ke tunggu seminggu dua lagi.
Esok aku nak pegi keje bawak apa nih, takkan nak bawak beg kertas atau beg plastik kot.
Aku hanya ada satu beg saja. Aku bukan macam gadis lain yang ada banyak beg bersusun dalam almari.


Sebenarnya beg ni pun aku dah pernah hantar ke tukang kasut untuk jahit talinya yang nak putus tu, lama jugaklah bertahan. Sayang nak buang sebab aku suka dengan rupa parasnya.
Tapi pagi tadi terpaksalah masuk tong sampah juga kerana tak buleh diselamatkan lagi dah.
Kena cari pengganti dia lepas ni, yang murah-murah saja. Kata kawan kat uptown Danau Kota banyak beg yang menarik, jom kita kesana :P

16 comments:

  1. jom cari beg LV kat danau kot.... glemer yu...

    hikhikhik....

    ReplyDelete
  2. up town danau kota tu... aku... dr sehari ke sehari nak pergi... tak pergi2 jugek...



    .

    ReplyDelete
  3. Hmm... elok lah cari yang baru.

    Gi dengan kts tu... cari beg je tau ! Jangan pulak kamu berdua dok kenyit2 mata dengan abg bangla pulak !! Uwaaa.....

    ReplyDelete
  4. kalau ko kawen dgn datuk k ko boleh dpt LV 40 ribu utk hadiah harijadi ko. Kalau ko kawen dgn org macam aku ni ko pun boleh dpt beg LV jugak.....


    tapi yg kat danau kota tu ajelah muahaha

    psst - aku jumpa ko dan kts kat sana malam ni. Tunggu aku tau

    ReplyDelete
  5. Samalah kita hari ini....


    ckLah punya pun putus jugak!!!!

    ReplyDelete
  6. Takpe.. jodoh tuh boleh carik ganti.. putus jodoh mati lagik susah mau carik

    ReplyDelete
  7. Ko mcm aku la..

    selagi beg tak putus, mmg tak tukar punye...

    Memang perit la tokey beg tu nak kaya bila dpt kastemer cam kita2 nih..aagagaga

    ReplyDelete
  8. tak payah pakai beg...selit je dalam baju yang kat dalam tu. macam orang dulu dulu.

    ReplyDelete
  9. setuju dgn OneZaba..
    selit je kat baju yang itu...
    or pakai seluar yg banyak-banyak-banyak poket tu...
    hi...
    salam kenal!!
    :)

    ReplyDelete
  10. jom..jom.. kakpah nak ikut kau.

    ReplyDelete
  11. itu tandanya dia suruh beli baru, maklumlah sales CNY dah dekat

    ReplyDelete
  12. maksu pun sama, pakailah seketul beg tu sampai pinsan, hehehe.

    ReplyDelete
  13. aku.
    kalau pakai satu beg, beg itu sajalah yang aku pakai sampai koyak atau putus tali penyandang.

    beg itu sajalah yang aku bawa ke hulu ke hilir...

    err...ni bukan beg plastik..betul. bukan beg plastik.

    ReplyDelete
  14. dh sampai ajal tu..dah kena hukum tukar. beli je yg baru..jnji cantik.

    ReplyDelete
  15. kts,
    jom,aii suke glemer,hahaha

    kts,
    salam kenal,hahahaha

    tasek,
    samalah,padahal sekali lompat je dah sampai.

    kaktie,
    kat uptown takde abg bangla,uwaaaa

    yb,
    saya suka org biasa saja,eheheheh

    cklah,
    ye ke? garu kepala nak beli yg baru nih.

    iina,
    ko nak tolong carikan utk aku yer?

    yan,
    sbb tu byk mall tutup skang ni,ahahahah

    one,
    bahaya tuh,kekekeek

    ibusinga,
    tekejut pulak kang org tgk dok seluk tuh,hehehee

    kakpah,
    saya cakap je nak pegi tapi taktau bila,kikiki

    lelaki,
    harga sales ngan tak sales sama jek

    maksu,
    setia pada yg satu,ehehehe

    mugi,
    beg ko ada gambar ben10 kan,ahahaha

    ita,
    masanya dah tiba.

    ReplyDelete