Wednesday, January 6, 2010

Dulu..Bezanya


Masa abang nak balik semula ke tempatnya tempoh hari, aku bersalam, cium tangan dia.


Kemudian abang peluk aku, cium pipi kiri kanan. Tiba2 dia pandang aku,"eh,lembutnya pipi kamu Juliet,tak macam dulu.




Hello bang, dulu tu bila? 9-10tahun lepas? Oh! abang dah lupa agaknya, zaman aku mengangkat senapang kayu berpelurukan buah ceri hijau dah lama berlalu, zaman aku meredah longkang tanpa berselipar dah lama berlalu, zaman aku berseluar pendek main nyorok2 juga dah lama berlalu.




Juliet kini adalah seorang gadis sunti yang sudah pandai berasa malu jika diusik oleh pemuda2 nakal bawah pokok ketapang tu, Juliet kini adalah seorang gadis sunti yang sudah pandai bukak payung kalau berjalan ditengah panas,hahahahaha.




Sebenarnya aku minum kolagen setelah disarankan oleh seorang kawan kerana kulitku agak bermasalah. Kesannya sangat menakjubkan, kulitku menjadi lembut berbanding dulu dan parut jerawat semakin cepat hilang. Aku makan kolagen dari GNC. Kamu cubalah, pasti kamu rasa perbezaannya.

25 comments:

  1. Fewwwiiiittttt!!!!





    Anak dara siapakah yang berpayung kaler pink melewati pokok ketapang itu....

    Sopan...dan terkepit-kepit langkahnya!!!!!

    ReplyDelete
  2. akak nak cuba lah..sbb kulit muka akak macam kulit nangka.

    ReplyDelete
  3. aku pon nak try!

    mahal tak?
    ada cop halal tak?

    ok kak, soalan aku 2 jer eh.. sila menjawab, lalala~

    ReplyDelete
  4. dah suku abad takkan masih kategori dara sunti? hehehe

    ReplyDelete
  5. Nanti aku suruh bos GNC ambik ko jadi iklan modal dia. Ko ada ke lagi gambar2 ko sebelum ni. Mesti dia nak tunjuk perbezaan dulu dan sekarang ngeh3x

    Jgn lupa komisen aku kalau ko jadi model iklan tu taw.

    ReplyDelete
  6. kamu dah jadik agen GNC ke? hehe..

    ReplyDelete
  7. aku pun nak jadi abang juliet gak la.

    ReplyDelete
  8. baru aku nak syahdu2.. tetiba aku tak jadik sebab aku tau ko sebenonya nak puji diri ko.. pastu yg bestnya siap buat iklan promosi lagik wakakakah..

    Nasib abg ko puji pipi ko halus.. klu dia kata pipi ko lain lebih kasar dr zaman budak2 lagik naya wakakakah.. bguslah kulitmu semakin cerah.. leh cepat2 ada pakwe ngorat bawah pokok ketapang.. psst222 jgn duk bwh pokok tuh senja2 krg yg hinggap benda lain.. jgnkan nak buka payung.. nak buka kaki langkah seribu pun xsempat wakakakah

    ReplyDelete
  9. Salam Juliet......

    Meh sini aku nak check samada kulit ko original atau ko suntik botox....meh sini meh!!!!

    ;)

    ReplyDelete
  10. nostalgik beb senapang kayu tu... aku dulu lukis dulu gmbarajah snapang ngn arang kat papan baru potong. pastu pakai peluru terung pip*t. kalau kene... mak ai... berair mata...

    ReplyDelete
  11. salam,
    boleh letak gambar tak? nak tengok perbezaannya.

    ReplyDelete
  12. julietchun,

    larr lainkali bisik2 je ngan akak... sudah bukak rahsia ke ... collagen gitu.

    tular adik beradik kita kdg terlepas pandang perubahan diri kita kan.

    ReplyDelete
  13. hehehhee.....

    promosi! sila minta komisyen ngan GNC yer

    ReplyDelete
  14. best woo abang ko...

    aku plak...

    nk dekat ngan abang aku pn tak berani..

    dorang garang seh...

    ReplyDelete
  15. he...23x juliet gak rajin berblog xcam dulu suke menembak org guna senapang kayu he...23x

    ops saje je nk menambah... he..23x

    juliet dah kerje ke.. nk mintak tolong jd respondent untuk paper bro la.. if sudi bgtau bro ek

    BroFramestone Blog

    ReplyDelete
  16. cam best jek cite ko ni...
    aku pun nak kena try gak ni

    ReplyDelete
  17. cklah,
    malu i taw,hhahhaha

    ita,
    kulit nangka unik apa,ehehee

    alis,
    harganya berpatutan dan halal.

    YB,
    saya buleh panggil YB bapak tau,hahahaha

    penyu,
    tidaklah :P

    jah,
    cubalah.

    One,
    buleh laga2 pipikan,hahahaha

    iina,
    orgtua ckp benda tuh suka hinggap kat pokok ketapang,eiiii,seram.

    zyma,
    botox tak mampu :D

    kakngah,
    berbiratlah badan,hahahaha

    cikguzue,
    aiseh,lupa plak nak amik gambar

    izan,
    bila lama tak jumpa baru dorang perasan

    zonaku,
    buleh dapat komisen ka?hahaha

    yan,
    abang ku sgt penyayang

    bro,
    nanti saya fikirkan permintaan bro tu, agk sibuk sekarang.

    lilies,
    kalo jadi member dapat diskaun lagik.

    ReplyDelete
  18. patut ler nama pun juliet-chun

    ReplyDelete
  19. wah ko nak jadi koresponden suratkabar pulak ke?

    Go juliet go! Ko dengar cakap 'bapak' ko ni hehehe

    ReplyDelete
  20. aku pun makan collagen. mmg menakjubkan!

    :)

    ReplyDelete
  21. kolagen ya..... (trus nak gi kedai lepas ni)

    ReplyDelete
  22. salam dari sakura di Brunei Darul Salam

    ReplyDelete
  23. ko buat iklan ni ada dapat komisyen ke..

    ReplyDelete
  24. kenari,
    ehehehe,malu pulak rasanya

    Yb,
    tenkiu pak.

    tasek,
    patut en.darren makin syg

    maksu,
    jgn slh kedai ye

    sakurasa,
    lama menyepi

    kakpah,
    foc jek,haha

    ReplyDelete