Wednesday, May 21, 2014

Kicau

Saya telefon dia ajak keluar.

Dia cakap tak boleh sebab tengah masak.

"Masak"?

Saya terkejut dengan jawapan tu sebab dia dengan dapur sangat bermusuh.

Minggu lepas pun mak dia cerita dia buat air teh bubuh garam.

Alasan dia garam dan gula nampak sama :D

Harap dia tak bakar dapur mak dia.

Dan saya harap mak dia takkan cerita apa yang dia masak :D

12 comments:

  1. masak air je tu..


    *bersangka baik*

    ReplyDelete
  2. Ada masanya musuh boleh jadi kawan yang paling baik.

    ReplyDelete
  3. Aku nasib baik sikit. Tuang garam dalam bekas gula.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hahahaha, bukan , cuba resepi baru :D

      Delete
  5. bersangka baik... main game masak2 kat telefon pintar dia....
    mcm farah selalu buat

    ReplyDelete
  6. Teringat mak mertua penah cite jiran dia masak sambal udang letak sabun pencuci. Alasan dia ingat itu garam. Lagik parah

    ReplyDelete
  7. teh tarik mamak sedap sebab sudu buat air tuh direndam ngan air garam. #fakta

    bai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi memang buat teh tarik org letak garam kan. Ada yg letak milo sikit bagi sedap.

      Delete