Wednesday, January 23, 2013

Tajam

Semalam ada saudara datang berziarah ke rumah.

Mak suruh saya buat air untuk tetamu.

Saya pun kelentang kelentung sorang-sorang kat dapur.

Tiba-tiba pakcik sedara yang datang tu masuk ke dapur 

dan tunjuk charger henpon saya yang dah putus.

"Pakcik terduduk tadi, tengok-tengok dah putus".

"Takpe,takpe", saya senyum je.



Macam manalah cara pakcik saya tu duduk sampai boleh putus charger ni?






7 comments:

  1. caj betri phone dlm bilik je lps ni....


    hahahahaaa

    ReplyDelete
  2. pakcik tu saje putuskan wayar charger tu supaya dpt peluang intai ko buat air kat dapur..hehe

    ReplyDelete
  3. ngah,
    hahaha,saya speku gitu gak.



    ReplyDelete
  4. zonaku,
    selalu memang caj dalam bilik, takde rezeki.

    ReplyDelete
  5. penyu,
    hahaha, bagus, anda suka berpikir luar kotak.

    ReplyDelete