Monday, January 24, 2011

2 hari


Sabtu dan Ahad lepak di Stadium Bukit Jalil. Tengok orang dan juga intai orang :D

Nampak Datuk Nadzmi, duduk sopan2 sikit. Mana taukan,ajal maut jodoh pertemuan semua di tangan Tuhan. :D

Antara perkara menarik yang aku belajar sepanjang berada di stadium ialah :

 Orang pegi stadium bukan saja nak tengok perlawanan tapi nak berpiknik. Beli KFC, pizza hut,dan macam2  lagi makan dalam stadium dan tinggalkan sampah begitu saja.

Belon panjang tu kalau tiup tak tegang bunyinya kurang menarik. Nak buat tepuk pun tak sedap.

Telinga kena kalis jeritan dan paluan kompang. Agak2 masa keluar stadium rasa sedikit pening tu abaikan saja.

Dan perkara paling menarik sekali ialah bila Lin Dan tarik diri dan Datuk Lee Chong Wei boleh menang dengan bergaya.

Datuk Nadzmi hensem la semalam, bila dia senyum aku rasa sesuatu :D

23 comments:

  1. belon panjang??
    aku skrol ats balik tgk camne rupa paras belon pnjng itu..
    mmg panjang belon itu.

    ReplyDelete
  2. oo..baru aku tau..taste ko lelaki berumur bergelar datuk yer.hehe

    ReplyDelete
  3. Eh eh... kenapa Lin Dan tarik diri ?? Kepoh kejap!

    ReplyDelete
  4. orang tgk games la............




    tp bagus jugak ko jadi pemerhati penonton sukan....

    ReplyDelete
  5. ko pi tgk chong wei ker datuk nadzmi weh????



    hahahhahaha..


    ampessshhh jer

    ReplyDelete
  6. bini nadzmi baca blog ko ni ok.... he he.




    .

    ReplyDelete
  7. sejak bila ko berubah taste ni



    :p

    ReplyDelete
  8. tak penah tengok badminton live cenggini....sllu tengok bola je kt stadium..

    aku bengang dengan lin dan..poyo je lebih..takut lah tu...huhu..

    ReplyDelete
  9. adakah salah sorg yg makan kfc tuh ko ahaks ;)

    ReplyDelete
  10. kita bagi sokongan kat astro je..

    ReplyDelete
  11. fuh!!
    gue dah lama xgi tgk suka apa2..
    eheheheee

    ReplyDelete
  12. err... kakak...
    abang nadzmi tuh dadadudu dududada kan?

    boleh2.. silakan.. tak salah apa pon ;p

    ReplyDelete
  13. Datin Juliet...
    .
    .
    sedap jugak kan..??

    ReplyDelete
  14. kakngah,
    lupa pulak nak ukur kepanjangannya :D

    penyu,
    perasan macam artis kan,hahahha

    ReplyDelete
  15. kaktie,
    mcm2 spekulasi timbul :D

    zonaku,
    chong wei main last, bosan weh,hahaha

    ReplyDelete
  16. manje,
    ai malu nak snap :D

    pn.konpius,
    2 dlm 1 :D

    ReplyDelete
  17. tasek,
    psttt..dia duda,kekekek

    lilies,
    sejak hatiku dilukai,pehhh. :P

    ReplyDelete
  18. asleenda,
    lindan tak supping raya lagi tu :P

    iina,
    tidak, tidak sama sekali :D

    ReplyDelete
  19. kakpah,
    kira ok juga tu :P

    cklah,
    rahsia ye :D

    ReplyDelete
  20. mie,
    tak semangat kesukanankah? :D

    alis,
    doakanlah ye,hahahaha

    ReplyDelete