Monday, October 18, 2010

Kawan atau lawan

" Kenal Dayang Norfaizah?"

" Penyanyi tu ke? "

" Yup, penyanyi tu lah "

" Kenapa ngan Dayang Nurfaizah?"

" Dia ada lesen bawak kapal terbang "

" Hah! Wah! Tak sangka. Hebatnya dia".

" Aku naik kapal terbang yang dia bawak semalam. Pusing2 KL"

" Hah! Ye ke?"

" Ye lah, dalam mimpi ".

Makan dalam sungguh.

18 comments:

  1. muahahahahahaha
    muahahahahahaha

    .
    .
    .

    adoiiiiiii... tak tau la nape takleh nak berenti gelak ni..

    hahahaha... kawanmu sangat comellss

    muahahaha

    ReplyDelete
  2. hehehhee.... makan apa kat dalam sana????????

    ReplyDelete
  3. huhu ckp2 dia nmpk mcm kejadian sebenar... (^__^) ~

    ReplyDelete
  4. mmg rasa nak mencukur kening!!!


    .

    ReplyDelete
  5. Salam Juliet.....

    I`m back.....
    Apa khabar?

    Wakakakakaakaka.....lawak la ko nihhhh. Rasa nak telan kapal terbang tu tak??

    :)

    ReplyDelete
  6. siapakah kwn mu itu?? mau aje aku cubit xpun gigit masa tyuh juga.. hahaha

    ReplyDelete
  7. nak suruh tolong lempangkan tak?

    hehehe..

    ReplyDelete
  8. apa ko tak jotos je dahi dia!!!

    ReplyDelete
  9. lilies,
    hancur hati beb.

    kts,
    comel? err..apakah maksudmu?

    zonaku,
    mkn hati berulam jantung,ehehe

    ReplyDelete
  10. manje,
    mati2 kita percaya, rupanya hampehhh

    tasek,
    cukur dua2 ke sebelah je?

    maksu,
    buruk perangaikan

    ReplyDelete
  11. zyma,
    telan kek kapal terbang buleh kan? :P

    iina,
    errr...ko makan org? ngerinya.

    ReplyDelete
  12. me,
    paking penuh,ehehehe

    dr.singa,
    saya ni tak garang mcm doc,eheehe

    anis,
    selipar tat seng ke selipar jepun? :P

    ReplyDelete
  13. Meh, aku tolong kasik lesing jaoh2 smpi Mekkah kwn ko tuh!! Bio die hinsap sket!! Biaaasssee die!!

    ReplyDelete