Thursday, August 12, 2010

Kasi penuh

Ayah hulur duit RM30 suruh isi minyak kereta dia.
Tak berlengah aku pun capai kunci kereta dan terus jalan.

Semalam hari pertama puasa jalan sesak sebab dekat stesen minyak tu ada pasar ramadhan.
Nak isi minyak pun kena menunggu dalam 15minit, pukul 6 lebih orang balik keje maka kenderaan agak banyak.

Ok,dapat pam tepi sekali, masuk paking cantik2. Tetiba mata rasa nak pandang kat meter minyak, dan muka pun berubah serta merta bila tengok jarum meter berada dekat F.

Dan muka sekali lagi berubah jadi lain bila diri baru sedar yang aku bawak kereta sendiri tapi niat nak isi minyak kereta ayah. Dan selamba je lah aku keluar dari stesen minyak tu tanpa melakukan apa2 bisnes :P

26 comments:

  1. org tak pose pun bole buat silap ke??



    .
    .
    .



    .
    .

    eh... terbocor rahsia plak..

    :P

    ReplyDelete
  2. ko pergi stesen yg kat Kayu Hijau tu kan? Nape tak isi bila minyak ko dah kosong?

    ReplyDelete
  3. tumpang lalu: kts
    Ko tak bagi tahu pun aku tahu sbb tengahari juliet balik makan hahaha

    ReplyDelete
  4. Mereng..hahha


    hahahha

    fndrocka.wordpress.com

    ReplyDelete
  5. Hahahahaha.. kesilapan yang disengajakan kot.. berhati2 semasa mengisi minyak dulu ok.. ;)

    ReplyDelete
  6. pegi pasar ramadan je..kasi penuh tangan jinjing beg plastik

    ReplyDelete
  7. sabau jer la..memg dpt imagine muka ala2 xder perasaan klu dh jdi gtu..

    p/s: tergelak sorg2 smntara tggu waktu brbuka..uikkss!!

    ReplyDelete
  8. Salam Juliet.....

    B`tuah punya anak !!!

    :)

    ReplyDelete
  9. hahaha...

    gelak besar tengah2 malam ni wei..


    dah serupa aku lak..

    ReplyDelete
  10. ermmmm..
    biaselah pose2 ni..
    hormon tgh nak stabil lah tu..
    hehhe..

    ReplyDelete
  11. haha.. berangan la ni.. hehe..btw selamat berpose..

    ReplyDelete
  12. ek ele.. isik je la. pastu kau ganti la balik duit ayah ko tu..
    ni mesti taik idung masin ni..

    ReplyDelete
  13. kih kih kih!!! aku aritu siap suh org tu cucikan tingkap keta lagi sementara aku pegi atm machine nk cucuk duit.tgk2 atm xley pakai.terpaksalah aku blah sambil buat muka kerang.tihih!

    ReplyDelete
  14. hehehe..



    ko posa x nih smpi gitu skali???

    ReplyDelete
  15. Kesian... sampai tak perasan bawak kereta sendiri....

    Salam ramadhan dari kak tie buat Juliet sekeluarga.. :)

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. sis..ikhlas mau forward award blog kat u plak..de msa nnti jengah entry trsbut kat my blog

    pastu..

    amik coding award kat cni : http://blogdindateja.blogspot.com/2010/07/award-dari-dindateja-untuk-anda.html

    p/s: xperlu entry sbb u kira penerima jer (bukn kna tag maa,eheh!)

    ReplyDelete
  18. ha.ha.ha.... over excited ni.

    ReplyDelete
  19. nasib minyak keta ko tu full, kan...? kalau tak.... selamat la duit abah tu.



    .

    ReplyDelete
  20. Salam Juliet.....

    Lama ko m`diamkan diri? Mana ko pegi? Lama benor la......

    :)

    ReplyDelete
  21. lama tak bersiaran juliet. Ko sibuk buat kuih raya ek?

    eh aku nak tanya tentang duit 50 ringgit yg ada lambang 50 tahun merdeka tu. Betul ke kalau tukar dpt 100? aku dah kumpul beberapa keping. Kalau betul ok. Kalau tak aku nak pakai duit tu huhuhu

    ReplyDelete
  22. rugi aa kete ko minyak penuh lagi,kalu tak tentu dpt minyak free RM30 secara tak sengaja.hehe

    ReplyDelete