Thursday, January 2, 2014

Sentuh Dan Pergi


Saya tolong dia angkat barang dari tempat kerja lama ke tempat kerja baru.

Mulai hari ni dia akan bertugas di tempat baru atas arahan ketua atasan.

Lebih mencabar dan lebih banyak dugaan.

 Saya tau dia sukakan cabaran cuma mungkin perlu sedikit masa untuk sesuaikan diri dengan keadaan.

Saya tengok dia lap airmata juga masa tinggalkan tempat lama.

10tahun di tempat lama, mestilah banyak memori yang sukar di lupakan.

Kenangan 10 tahun tak mungkin dapat dilupakan dalam masa 10 hari.

Tapi lepas ni rasanya pasti semua ok.



18 comments:

  1. ada makan-makan tak?

    heee..
    ingat makan jerrr

    ReplyDelete
  2. ke ko nangis sekali juliet?
    tahun baru.. kerja baru ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah takde airmata nak nanges, :D

      Delete
  3. err..

    ni bukan... yg mahir memanik tuh kan?

    kalau ya, gtau dia, selamat menempuh alam baru.

    maksud saya alam pekerjaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh kts ke pindah keje? kerja baru.. update blog baru juga ahaks

      Delete
    2. kak, kita pon taktau, tu yg tnya Juliet ni, hihi

      Delete
    3. alis,
      bukan dia :D

      iina,
      kalau kts pindah keje saya berenti keje kot :D

      Delete
  4. x apa... berubah itu perlu dalam hidup.... kalau tidak, bosan!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hahahaha, nanges sikit2 mana sempat keluar hingus :D

      Delete
  6. lama tu 10 tahun..
    saya pun baru masuk 10 tahun kerja

    ReplyDelete
  7. Selamat tahun baru 2014, Juliet.
    Berubah itu penting. Lagi-lagi untuk kebaikan.
    Salam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat tahun baru, belum terlambat lagi kot :D

      Delete
  8. wei pesal lama tak update blog.. takkan ko pindah keje kot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah kot kak. Mana tahu dia yang menyentuh dan dia yang pergi.

      Delete