Monday, February 4, 2013

Relaks

Dia keluar dan berdiri depan pintu. Dan abang dia jerit "Masuk! Masuk!"

5 minit kemudian dia keluar semula dan nenek dia jerit "Masuk! Tukar! Tukar!"

4 minit kemudian dia keluar terhendap-hendap macam komunis takutkan askar. Tapi bila saja abah nampak abah terus jerit "Masuk! Pakai yang lain! Cepat! ".

Riuh satu rumah bila Jim nak keluar main pakai boxer spongebob warna kuning lemak ketam :D

Sangat seksi dan seksa saya tengok :D

8 comments:

  1. umur dia ?kalau less 12 ,cute lagi...hehe...

    ReplyDelete
  2. alah comel nyer jim...

    acik alis rindu awak ajim :)

    ReplyDelete
  3. oklah tuh dari dia klur bogel.. itu kalau main kat pdg tuh senang nak carik :)

    ReplyDelete
  4. ade rupa mcm spongebob jugak tak?
    >_<

    ReplyDelete
  5. alis,
    errr...awk memang kenal jim ya? :D

    ReplyDelete
  6. iina,
    hahahha,dari jauh dah nampak kan

    ReplyDelete