Tuesday, March 13, 2012

Bukan Vanila Coklat


Tadi saya bersarapan dengan air coklat.

Saya sangat anti dengan coklat, tapi entah kenapa tadi rasa nak sangat minum air coklat.

Dan macam biasa, saya terpaksa mengambil masa yang lama untuk habiskan secawan air coklat.

Saya memang tak suka coklat, tak suka makanan yang ada kaitan dengan coklat.

Kawan saya cakap saya sangat rugi sebab tak suka coklat.

Entahlah, saya dah cuba banyak kali tapi memang tak boleh ngam dengan coklat.

Malam ni episod akhir drama Vanilla Coklat kan.

Dua hari saya berada di lokasi penggambaran drama tersebut tapi terlupa nak bergambar dengan
para pelakonnya. 

Macam mana boleh lupa tu? 

 Mungkinkah sebab judulnya ada kaitan dengan coklat? 

Pelik  :D

8 comments:

  1. bagus buat milk booster aku nih!

    ReplyDelete
  2. aku suka coklat. tapi x pernah tgk cerita Vanila Coklat

    ReplyDelete
  3. Awak ada minta no hp heronya tak?

    ReplyDelete
  4. Lain kali kalau nak minum cokelat ajaklah saya. Saya boleh tolong habiskan air awak ... ngeeee

    ReplyDelete
  5. ya.. setuju sangat dengan kawan ko tu. ko rugi sebab tak suka coklat.

    ReplyDelete
  6. kakngah,
    bukan main yer :D

    zonaku,
    aku pun jarang2 tgk citer tu, heronya kayu sket.

    ReplyDelete
  7. yb,
    tak teringat pulak nak mintak :D

    yb,
    dan ajak mak adam sekali kan,hahhhaaa

    ReplyDelete
  8. kakpah,
    sudah mencuba tapi tetap tak boleh, rugi pun rugilah,hahhahh

    ReplyDelete