Friday, May 3, 2013

Sakit


2 hari lepas kunci kereta saya hilang di pejabat.

Puas selongkar tapi tetap tak jumpa.

Entah siapalah yang berkenan dengan kunci kereta saya tu.

Nasib baik ayah ada boleh hantar kunci spare, kalau tidak kesian kereta saya kena bermalam dekat opis.

Balik rumah terus pergi buat lagi satu kunci, melayang jugaklah seratus dua.

Semalam saya pergi ke bank, masa nak undur masuk paking tetibe enjin mati.

Hari tu pun kawan cakap masa dia bawak kereta saya dia alami perkara sama, bila undur je enjin mati.

Saya tanya pada orang yang pakar pasal kereta, dan dia jawab, "gearbox nak kena tukar tu".

Makkkkkk!!!!!!!

Gelap pandangan sekejap.

Tunggu lepas PRU baru buat apa yang patut pada kereta. :P








6 comments:

  1. ko ada hajat nak beli kereta baru ehhh...??

    ReplyDelete
  2. Klu beli keta baru
    Boleh hamba tumpang makan di kg baru

    ReplyDelete
  3. kita nmpak gambau awak kat cermin kete tuh...

    mihiks!

    harap beli keta baru. keta lama bagi adik.

    ReplyDelete
  4. doc,
    hajat ada tapi duit takde, acaner tuh? :P

    ReplyDelete
  5. iina,
    hahahha, ko dtg sini tak penah bagitau :P

    ReplyDelete
  6. alis,
    adik saya keretanya lagi canggih dan baru :P

    ReplyDelete