Tuesday, April 23, 2013

Di Penjara Janji


Hatiku dihirisnya lagi
Kali ini lebih dalam dan pedih
Namun aku sudah berjanji
Dia cinta ku yang terakhir

Sungguh tak pernah ku menduga
Dia akan mengulanginya semula
Untuk menodai cinta
Dan membiarkan aku sengsara

Dia tempat ku sandar
Angan ku pendamkan
Satu percintaan
Yang bisa ku jadikan
Tangga-tangga ku ke pintu syurga
Meleraikan rindu

Mengecap bahagia
Yang kerap dimadah
Insan yang murni
Yang dah rasakan cinta
Yang aku mimpi


Teringin nak tengok konsert Wings kat Istana Budaya tapi ada saja halangan. Jadi, nyanyilah untuk diri sendiri sambil berusaha panggil hujan. Maafkan saya kalau tempat tuan-tuan kena banjir kilat ya.

7 comments:

  1. Ingatkan mengubat hati yg lara.

    Bila nak pergi karok? Nak ikut boleh?

    ReplyDelete
  2. aku pun tingin nk pegi..
    tp askar panjang berjela.
    acanetuh?

    ReplyDelete
  3. ngah,
    hahahaha,tengok di tv saja nanti sudah :D

    ReplyDelete
  4. Emak Adam kata takpelah saya boleh pergi sendiri dgn juliet. Dia segan sebab tak biasa nyanyi ..... ngeeee

    ReplyDelete