Wednesday, February 22, 2012

Gerak Khas


Terkejut tengok anak buah yang berusia 13tahun pakai uniform ini pagi tadi.

Hari Rabu kan ada kegiatan ko-kurikulum di sekolah.

Pandai ke dia berkawad?

 Boleh tahan ke dengan aktiviti yang agak lasak ?

Tu belum masuk bab disiplin.

"Kenapa abang tak masuk PBSM ke, pengakap ke?"

"Budak2 perempuan cakap budak kadet  macho".

Oh! Sebab itu rupanya.




12 comments:

  1. budak perempuan nak sedapkan hati jer.hehe

    ReplyDelete
  2. Lepas ni ramailah aweks sangkut kat dia .... ngeeee

    ReplyDelete
  3. Orang lelaki bila pakai uniform... lagi-lagi uniform TLDM, fulamak ... yg tak hensem pun nampak hensem! :))) ... tapi yg beruniform tahan-tahan orang bawa kenderaan tu ... kalau hensem pun tak nampak hensem! Lol ... :P

    Salam Juliet :)

    ReplyDelete
  4. janji dia happy.. mesti dia perasan hensem ;)

    ReplyDelete
  5. budak2 perempuan dah ada preference tau!

    ReplyDelete
  6. wahhh...i dulu kadet gak. hakhakhak

    ReplyDelete
  7. kakngah,
    belum lagi,ahahahah

    penyu,
    ko lebih arif kan,hahahah.

    ReplyDelete
  8. yb,
    harusssss,ahahahha

    yb,
    saya tak masuk persatuan,kekekeke

    ReplyDelete
  9. rampai,
    suka tgk abg2 navy pakai baju putih, bersih. :D

    ReplyDelete
  10. tcc,
    memang perasan habis :D

    hide,
    remaja tgh jiwa kacau kan :D

    jaja,
    ye ke? hebat la tu.

    ReplyDelete